Joo eli mulla on koneessa integroitu näyttis ja kun pelaan cs niin se on siinä 25-99. Eli voisko joku kertoo jonkun halvan näyttiksen millä pyöris cs 1.6 99 fps . Cs ei vissiin kauheena kumminkaan näyttikseltä tehoja vaadi mutta integroidulla ei silti pelejä pelata. Hinta taso näyttikselle sais olla melko alahanen 30-50e jos löytys joku käytetty tai uus niin ois todella hienoa =). Intel Pentium D CPU 3.00GHz,1,0GB RAM,Intel 82945G Express Chipset Family. Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Lataa CPU-Z, ja ota kuva mainboard-kohdasta. Sinulla täytyy olla PCI-Express X16-väylä, jotta voimme hankkia näytönohjaimen sinulle. Halpoja näyttiksiä : Radeon HD 2600XT Radeon HD 3650 GeForce 8600GT Sinulla on melko hidas suoritin, joten en suosittele sinulle Radeon HD 4670:stä nopeampaa. Todennäköisesti virtalähteesi on 300w, joten en voi suositella sinulle 8800GTS (G80)-kortteja. Niitä saa tuolla 50€ budjetillakin.
Koneessa on PCI-Express X16-väylä. Eli osta joku linkittämästäni näyttiksistä. 8600GT, Radeon HD 4670, 3650, 2600XT sopivat virtalähteellesi ja budjetille.
Sanoisin, että tuota GF8600:ta ei kannattaisi ostaa, se voi olla oikeasti aika taakka powerille, joka pakettikoneessa on usein juuri sen raudalle minimoitu. Ennemmin joku noista radeoneista. edit. Ei myöskään kannata passiivijäähdytteistä näyttistä pakettikoneeseen laittaa, ellei kopassa todella ole hyvä ilmakierto.
Joo, Mitäs luulet pyöriskö 99fps ATI Radeon HD 3650 tai Radeon HD 2600XT ? Kaverilla on geforce 2 mx 400 ja sillä on 100fps niin jos joku sen tasonen löytys.
Jos sillä on GeForce 2, Niin Radeon HD 2600XT ja 3650 varmasti saavat saman suorituskyvyn, paremmankin. GeForce 2-sarja on todella vanhaa, joten sulla kumman ATin vain otat, ne ovat nopeampia.
Muuten, kun en itse ole juurikaan tuota huuto.nettiä käyttänyt, niin onko se kovin luotettava paikka?
Se luotettavuus riippuu täysin myyjästä. Katso mieluiten sellasia myyjiä joilla isoja lukuja nimensä perässä suluissa (ei tarvi olla satoja, 10+ antaa jo osviittaa luotettavuudesta). Mitä isompi luku, sitä enemmän tehtyjä kauppoja ja positiivisia palautteita. Kannattaa myös tsekata myyjän profiilista hänen positiivisten, neutraalien ja negatiivisten kommenttien suhteensa. Jos käyttäjällä on sellainen käsi joka näyttää peukkua ylöspäin nimensä perässä, tarkoittaa se sitä että käyttäjä on tunnistautunut Huuto.netille ja varmentanut maksamalla omat tietonsa. EDIT: Lisäänpä vielä tämän. Veikkaan että noin 98% Huuto.netissä tehdyistä kaupoista päättyy onnellisesti. Itse olen ostanut Huuto.netin kautta tavaraa viitisen kertaa ja hyvin on joka kerta onnistunut. Yleensä myyjän luotettavuuden voi päätellä melko hyvin peniksenpidenninpisteiden ohella ilmoituksen tasosta: kirjoitustyyli, tuotteen tiedot, kuva(t) jne.