Joo mulla on tämmöne Fujitsu-Siemens Amilo L1300 ja Ulkoinen Kovalevy Maxtor 750Gb. Nii ni Ku oon pelannu 1.6 Joulukuun 25 päivästä saakka ni nytte 5 päivää sitte yhtäkkiä alko lagittamaan 1.6 iha oudosti fps. näyttää 70-100 mutta pingi näyttää 300-700 ja ei pysty kunnolla pelaamaa matseja ku oon yhessä klaanissa, Internet on kans hidas ja myös koko kone , oon tehny kaikki virus torjunta jutut ja ladannu semmose ohjelman mikä poistaa kaiken turha mutta ei se kuitenkaa oo auttanu. mutta Source mulla toimii hyvin paitti että Resot ei riitä Normal mappie pyörittämisee. kaikilla muilla netti toimii tosi hyvin mutta mulla ei meillä on 6GB netti 100kbps vai mikä onkaa ni pyörittää mulla vielä parhaiten mut kuitenki hitaiten Osaako joku auttaa? Tarviin Kipeästi apua että pääsen pelaamaan!
mulla eli meillä on 6GB muisti ja mun 1.6 ei oikee toimi mite enne o toiminu netti on nimittäi jostai syystä tosi hidas mutta toisilla toimii sit taas tosi hyvin mikä on vialla? onko se mun koneesta kiinni?
kyllä koneen tehot pitäisi riittää, niin siis mikä se sun netinnopeus on?? ja miten pitkään ollut kone käytössä(windowsilla on tapana muuttua todella hitaaksi jossain vaiheessa,eli suosittelen koko koneen uudelleenasennusta mikäli ollut käytössä ~2vuotta.)?
emt kui vanha on kone ku mun Äiti puole vanha ku se sai uude ja mä tän kysyn siltä kui vanha on tänää ja kyllä Muisti pitäisi Riittää mut mun iskä sano että mulle kannattais ostaa semmone 1GB muistitikku minkä saa sinne muistii sisälle eli lisä muisti mut kokeilen eka tota poista turhat ja sit cs ilmottelen jos jotai tulee viel!
tuskinpa tuo auttaa mitekään... tuskinpa on 6Gb, kun ei taida toistaiseksi tekniikka riittä tuollaiseen nopeuteen ainakaan suomessa =) toimiiko kone muute hitaasti/nopeesti?jos on muutenkin hidas niin suosittelen uudelleen asentamaan xp:n (olettaisin että' xp käyttiksenä? ja käydä ensi kerralla edit nappulaa ja koita edes kirjotitaa helposti ymmärrettävää tekstiä....
läppärissä tod.näk on jonkinlainen uudelleen asennus ohjelma, katsele esim käynnistä valikosta tai sitten käynnistykes yhteydessä ennen kuin käyttis latautuu pitäisi vilahtaa jokin kuva jossa lukee näppäin jolla uudelleen asennus käynnistyy ( varmaankin jokin f näppäin tod.näk f12) näin mikäli sinulla ei ole cd:tä tallella, muuten kait laitat vain cd:n pesään ja seuraat ohjeita.
ei oo cdtä ku ei oo mun kone ollu alusta asti, ja mitä näille mun Äitipuole tiedostoille sitte käy ? mulla on kuitenki toi Maxtor juttu et kannattaako mun laittaa ne sinne enne sitä vai?
Nii ja tässä tämmönen Ulkoinen Kovalevy mikä mulla on http://fin.afterdawn.com/laitteet/laitteen_tiedot.cfm/6084/maxtor_onetouch_4_750_gb kannattaa harkita ostamaa kyl siinä on paljon tilaa ja kyllä toimii xD
just verkkokaupan mainoslehden luin niin lacien 1 teran ulkoinen kiintolevy lähtis hintaan 99,90e. Että kymppi ton sun maxtorin päälle ni saa 1000gigaa ton 750gigan sijaan.