CS 1.6 kaatuilee n. 5 minuutin välein.

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Arakorni 09.08.2008.

1. Arakorni

Arakorni Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    CS 1.6 kaatuu tietyn ajan pelaamisen jälkeen joka kerta. Tietty aika on about 5minuuttia, jos sitäkään. Kuva jämähtää, vetää heti mustaksi ja sit ootkin jo pienen latausajan jälkeen työpöydällä. Mitään error messua ei edes tule, joten on vähän hankala sanoa mikä on kyseessä. Vistan palomuurin olen kytkenyt pois päältä, samoin avastin, mutta ei mitään vaikutusta. Olen myös sen blob tiedoston tuhonnut Steam kansiosta, mutta ei mitään merkitystä.

Ei kait tässä auta kuin toivoa, että joku olisi kokenut saman.
    Minulla ei ollut cs:n kanssa mitään ongelmaa kolmisen päivää sitten, kun pelasin vanhalla koneella, jossa xp ja tietysti vanhemmat osat. Nyt sitten tässä uudessa hienossa on....

2.  
  3. kerala

kerala Guest

Minulla on ihan sama ongelma. :I Se ei kaadu software modella mutta opengl kyllä , eikä tuolla softwarella viitsi pelata ku se näyttää ihan doom2:selta

4. kerala

kerala Guest

saattaa olla Näyttiksen ajureista koitappa vanhempia.

5. Arakorni

Arakorni Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juups, tää johtu vissiin siitä, että Vistaa asennettaessa valitsin customoidut päivitykset, eli ainoastaan tärkeimmät virus yms päivitykset. Formatoin sitten koneen ja asensin uudestaan Vistan ja tällä kertaa annoin sen asentaa ja päivittää mitä se ikinä halusikin ja siellä näytti joukossa olevan joku Atin näytönohjaimenkin päivitys ja verkkokortin yms. Asensin toki siinä samalla sitten yhtä pykälää vanhemman näytönohjaimen ajurinkin. Tiedä sitten mikä noista auttoi, mutta eipähän tippuile enää pois pelistä.

Jaa tämä sivu