elikkäs apua tarvitsisin parissa yksinkertaisessa ongelmassa, koska olen täysi amatööri koneiden kanssa cs 1.6: ongelmana on se, ettei peliä meinaa saada asennettua koneelle.. vanhalla koneella toimi moitteettomasti mutta tämä uusi kone (läppäri) ei meinaa suostua asentamaan koko peliä. Montaa eri versiota olen kokeillet mutta ,joka kerta sama teksti tulee "cs 1.6 has not totally been installed becouse following reason. cstrike/cl_dills/gameU.dill" the file contains invalid data. you will have to run this utility again.... ja vista on koneella... ja langaton netti myös.... pelin pitäisi toimia ja tuskin vika on myöskään näytönohjamissa yms koska kone pyörittää sourcea hyvin.. jos tarvitsetta muita koneen tietoja niin kysykää.... source: pelin asennus onnistui hyvin ja oma servu toimii (botteja vastaan). ongelmana on sitte muut nettiservut. kone löytää servut siitä listasta mutta jokaisen servun latency lähentelee 1000-2000 joka aiheuttaa etten saa yhteyttä koko servuun.. 2 painauksella tulee vain se boksi jossa näkyy latency ja ne muut pelaajat.. mikä siis ongelmana?? langaton netti vai mikä?? nopeus siinä pitäisi riittää koska se on nopeampi kuin entisen koneen, jossa source toimi hyvin... näihin kahteen ongelmaan tarvitsisin pikaista apua.. voivat olla yksinkertaisia ongelmia, mutta kun en vain osaa.. kiitos =)=)
En osaa auttaa pahemmin ensimmäiseen ongelmaan, voi olla että levy on rikki ja kyseinen tiedosto korruptoitunut tjsp. Toiseen kysymykseesi on melko selvä testi. Eli kokeile miten toimii jos kytket koneesi kiinni suoraan modeemiin´. Jos pingi (ja samalla myös latency) ovat normaalit -> vika liittyy langattomaan yhteyteen ja reitittimeen.
Kokeiles asentaa 1.6 steamin kautta?? jos on cracked versio niin ostappa sit 1.6 ei se niinpaljoa maksa. Myös että poistat cstrike kansion voisi auttaa, mutta perus reinstallaus (@steam), sitten jos yrität pelata läppärillä niin mokkulalla ei kannata pelata, itsellä on langaton pöytäkoneeseen ja se toimii ihan jees, mutta kannattaa kokeilla verkkokaapelilla ensin. Sitten, lueppas noi Yleiset Säännöt
jeps no nyt ei oo enää sourcen kaa muuta ongelmaa ku se pingi(300)..et servuille pääsen nytten, mutta pitääpä vielä kokeilla langallisel netil..joo mokkulal en pelaa vaan se on sellaine toiselaine langaton =) juuh 1.6 on cracked
Minulla on tullut tämmöinen outo ongelma vastaan.. Kun ostin Sourcen ja 1.6, nettini oli hidas kun mikä ja jostain syystä pääsin aina Sourceen mutta en 1.6. Saatiin uusi langaton verkkoyhteys ja toimi hyvin aluksi mutta nyt alkoi hidastelemaan ihan hirveästi ja taas tuli tuo sama ongelma vastaan, eli pääsen Sourceen pelaamaan mutta en 1.6:seen. 1.6:sessa latauspalkit jämähtää 3 palkin kohdalla ja sitten jonkun ajan päästä tulee joku connection problem ilmoitus. Sourcessa palkit menevät ihan loppuun asti melko nopeasti ongelmitta ja pääsee pelaamaan. Onko kellään samanlaista ongelmaa tai tietääkö kukaan miten saisin tuon 1.6 toimimaan?
Joo Mulla on tämmöne Fujitsu Siemens Amilo L1300 1.30Ghz Processor. mun ongelma on se että ennen joku viikko sitte mulla toimis 1.6 niiku ihan vitun hyvin aika kauanki mut sitte tuli tämmöne ongelma että kun meen peliin fps näyttää 70-100 mutta pingi näyttää 300-700 ja pätkii koko aja enne ei ollu tommosta meni vaikka kuinka sujuvasti , sourcessa on se että en pysty pelaa Normal maps esim. de_dust2 varmaa johtuu näytönohjaimen taki ja Processorie mutta kuitenki Sourcen Custom mapit pyörittää paremmin ku 1.6 . Käytän perhe nettiä 6Gb ja kaikilla muilla toimii netti paitsi mulla :/ Tarvitsisin kipeästi apua plz auttakaa mua oon amatööri näittä tietokoneitte ohella!