1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

|Cs 1.6| --- |AMX mod X| |HELP|

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Herzzan 27.08.2006.

  1. Herzzan

    Herzzan Regular member

    Liittynyt:
    23.06.2006
    Viestejä:
    153
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noniin minulla on ladattuna amx mod x ja se pelaa ihan moitteettomasti,
    Omalla servulla ,mutta miten tai mihin voin asentaa niitä (.amxx ja .sma )tiedosto tyyppejä että ne toimisi. Olen asentanut joitakin (matrix.amxx/sma) ne eivät toimineet vaikka laitoin ne minun mielestä oikeisiin kansioihin.(valve/steam/steamapps/"NIKKI"/counter-strike/Cstrike/addons/amxmodx/scripting/|JA|/plugins/
    noniin ne ovat minun mielestä oikein mutta eivät toimi. jelppiä! joku amxmodx Guru saa auttaa. Kits!
     
  2.  
  3. Ysf

    Ysf Active member

    Liittynyt:
    02.10.2005
    Viestejä:
    1,954
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    .amxx tiedostot ovat niitä mitä käytetään; .sma on lähdekoodimuodossa olevia tiedostoja ja ne pitää kääntää (.sma -> .amxx) jotta niitä voidaan ottaa käyttöön.

    .ammx tiedostot menevät steam\steamapps\xyz\counter-strike\Cstrike\addons\amxmodx\plugins -kansioon ja sitten ne pitää erikseen vielä määritellä amxx:n plugins.ini tiedostossa.
     
  4. Herzzan

    Herzzan Regular member

    Liittynyt:
    23.06.2006
    Viestejä:
    153
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kiitos, mutta vielä yksi juttu miten määrittelen ne sinne plugins.ini tiedostoon?
     
  5. Ysf

    Ysf Active member

    Liittynyt:
    02.10.2005
    Viestejä:
    1,954
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    avaa ko. tiedosto vaikka notepadilla (...addons\amxmodx\configs\plugins.ini) ja katso miten muut amxx-osaset on määritelty :-|

    tiedostonimen (esim nextmap.amxx) lisääminen siihen plugins.ini tiedostoon riittää

     

Jaa tämä sivu