Oon tuhannesti kiitollinen sille jolla ois serial koodi cs:ään. Äsken uuden accountin tein kun vanha unohtu nii piti uus serialcode tilata niin enhän mä sellasee ryhy... Joten jos jollain olis antaa coodeja niin miljoonat kiitokset hänelle! Saa muuten tulla pelaamaan vastaan jos kertoo sen noei..
Niinpä! Peli maksaa 15e, joten suuntaa kauppaan, äläkä ala vinkumaan sitä jollain foorumilla Ja jos jäit kiinni cheettaamisesta, oma vika.
Huoh.. sanoin avausviestissä että unohtui vanhan accountin salis. Mutta jaa.. jos ette halua auttaa niin en voi mitään.
Steamilla on semmoinen näppärä toiminto kuin Retrieve Account. Ja turhaa niitä serialeita nariset, yksi seriali vastaa yhtä cs:ää
Maf1a, säännöt kertovat myös tämän: Uusilla käyttäjillä on ongelmana juuri se, kun ei viitsitä lukea niitä sääntöjä. Sinänsä ihmeellistä, kun ne eivät edes ole kovin pitkät..
Voiko joku heittää, mulle pari tonnia rahaa, olisin kiitollinen. Sain eilen tilin, mutta tuhlasin sen. Kiitos kaikille jo ennalta.
Toinen mode oli tämän sulkenut, mutta lue ennen seuraavaa postausta foorumin säännöt läpi: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717