Jeps.. elikkä mistä johtuu alhainein FPS Crysis warhead pelissä kun käytän Windows 7:kaa? FPS pyörii siinä 20-28paikkeilla kaiken aikaa.. Asetuksina on kaikki gamer ja reso 1680x1050 antialiasing 4x. Johtuuko vain siitä että peli ei ole yksinkertaisesti tarkoitettu windows 7:kalle vai rauta vika?
Väittäisin, että vikana on tuo Win 7, koska kyllä tuolla raudalla pitäisi pystyä parempaan kuin 20-28. Tosin voi johtua myös tuosta AAsta, joten jos otat sen pois ja kerrot sitten auttoiko yhtään. Edit:Lisää
No nyt en pääse kokeilemaan Crysis Warheadii kun en ole/pääse omalle konelle.. mutta en todellakaan tiedä onko mulla nui Ageia PhysX ajurit koneellani.. Muistan pyörittäneeni windows vistalla Crysistä n.40-80FPS.. Siis todellakin Crysis joka on huonommin optimoitu kuin Crysis warhead.. EDIT: noniin nyt kävin kokeilee laitoin AA:N pois päältä FPS nousi 30-40.. vähän aikaa kun olin pelannu niin rupes lagittamaan. ja FPS tippui tohon samaan 25-28..
Näyttiksen lämmöt atin mukaan oli 57 laitoin tuulettimen huutamaan 70% ja pelasin sit nopesti alt+tab katoin niin parhaimmillaa se näytti tuon 57. kun on tämä Club 3d Oc malli niin oisko mahdollista että Näytönohjaimen muistit käy liian kuumana? joskus kattelin everestillä niin huiteli jossain 60-70.. Ripari alkaa huomenna niin kohan oon saanut jeesustelut jeesusteltua niin ostan acellero +2x nexus tai nanoxia tai noctua tuulareita siihen niin saa lämmöt tippua. accellero mukana tulee uudet muistien siilet jotka luultavasti myös paremmat? voishan sitä tiesti kokeilla laskea nuo club 3d:n laittamat kellot atin omiin niin mitkähän ne mahtaa olla? Huomasin myös että lagittaminen tai semmonen sekunnin mittainen nykähdys saattaa tulla ihan vaikka FPS olisi 40. niin eikö kovo sitten pysy mukana vai mikä se jumailee? EDIT: latasin uusimmat ajurit Atin sivuilta ei avittanu mitiä.