Peli herjaa, että server authentication failed kun yritän mennä sisään moninpeliservuun. Mulla on alkuperäinen peli, mutta dvd-keyssä oli yks epäselvä merkki. En tiedä oliko se 0 vai D. Siis antaako peli installoida itsensä, vaikka olis väärä key? Jos poistan pelin ja kokeilen uudestaan niin pitääkö mun tehdä uus pelitili? Onko siis EA:n pääservulle jonkinlainen blokki, että en pääse vanhalla tilillä enää sisään?
Itsellänikin on sama ongelma. Enpä hirveesti usko että väärällä cd-keyllä pystyis peliä asentaam, turhaahan sitä siinä alussa muuten kysyttäis.
Soitin EA:lle ja ne sanoi, että on ollut monella sama ongelma. On kai jonkinlainen bugi pelissä. Pääpaikasta oli tullut Suomen EA:lle semmonen neuvo, että pelin support kansiossa on semmonen tiedosto kuin code.exe ja sinne voi syöttää uudestaan cd-keyn. Joissain tapauksissa se kuulemma auttaa. Tosin en löytänyt semmosta tiedostoa koneeltani. Töitä kuulemma tehdään kovasti kokoajan EA:lla, että saadaan vika korjattua. Ei paljo kyllä lohduta mua. Odotin tätä peliä niin kauan ja olis ollut aikaa pelailla nyt viikonloppuna