crysis loppuvastus

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi hsdpa 11.01.2008.

1. hsdpa

hsdpa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mitä sile isolle örkille pitää tehdä siell laivan kannella sen jälkeen ku on tuhonnu siitä ne neljä sinistä systeemiä.

2.  
  3. Ryanir

Ryanir Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ammut sen vatsassa olevan suojalevyn rikki, sen jälkeen ammut sinne sillä nuclear rynkyllä.

4. Supo

Supo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu ei ollu paha vastus loppupelissä.Pahinta oli miten veti koneen kyykkyyn siinä :)

5. hsdpa

hsdpa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    thanks

6. hsdpa

hsdpa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kaikki ammukset mitä kannelta on löytyny oon ampunu ei kä se vieläkään oo kuollu edellee sillä on kaks kättä tai mitä ny onkaan ja lentokone osoittaa sen vasenta kättä jollain laser säteellä.et jos vähä tarkentaisitte mitä pitää tehdä ja mikä se nucklear rynkky on.

7. Supo

Supo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu sen nuclear aseen sai sieltä aluksen sisältä siinä kohdassa ,missä se laitetaan istumaan siihen tuoliin ,ja se 1 insinööri tuo sen sinne lasikaappiin.Käy hakemassa se, kun alkaa rytisee.Jos olet tullut aluksen kannelle jo, pitää palata johkin vanhaan save paikkaan, koska ett pääse enään takasin laivaan(olisiko joku bugi)

8. hsdpa

hsdpa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    JOO NY MENI PELI LÄPI.MÄ OLIN JOLLAIN KONSTILLA SILLÄ EKALLA KERRALLA SAANU AMUTTUA ETUKÄTEEN SEN SUPER ASEEN KUDIT SEN TAKIA EI ONNISTUNU.

Jaa tämä sivu