Nyt on kuulkaas sellainen ingelma josta en ilman apua yli pääse! Nimittäin crysis:sen netti-peli! kun yritän kirjautua tililläni,niin se herjaa että tarkistappa käyttäjä tunnus ja salasana! Samalla tunuksella olen GameSpy:hin (Comrade ja muut palvelut) kirjautuneena ja oikein hyvin toimii,mutta ei crysis:ssa ja kaikki päivitykset on lasattu ja asennettu! Olen poistanut ja asentanut pelin uudelleen pariin kertaan,mutta tietenkin turhaan. Eli olisiko kenelläkään ajatusta missä vika piilee,jos on,niin voisitko ystävällisesti jakaa sen minun ja muiden internetin käyttäjien kesken! ISO kiitos viisalle tietäjälle joka on viitsinyt tekstini edes lukea!!!
Viestisi perusteella tuota GameSpyta Crysiskin siis käyttää. Tässä tapauksessa voisit kokeilla luoda esim. uuden tunnuksen ja katsoa toimiiko se sillä. Jos toimii, niin sitten voimme vain ihmetellä, miksi se ei sillä toisella toimi
Jos sulla on aikaa ja halua, niin voithan yrittää kokeilla tuota kirjautumista myös ilman päivityksiä. Eli poistaisit pelin jne... Tai sitten otat yhteyttä GameSpyhin. Uskoisin, että siellä on foorumit ongelmia varten. Mutta tässä jotain mitä löysin googlesta ja crysiksen foorumeilta ym...: " Me too..solution would be handy...I logged on gamespy fine, but when trying to run Crisis, just get an error bad password. Just got the game. same problems. Send email to ea support. Waiting for reply. *I got it to work. In game, I needed to go to create new account on the gamespy login screen - and it sets my gamespy login to crysis thing. Only after that login to gamespy works." "I had this problem as well. The way i saved it was by creating a completely new account in the Crysis MP login screen. I used a different username, password and email address"
Joo, elikkä ilmeisesti sun kannattaa kokeilla luoda tunnukset suoraan sieltä Crysis pelistä. Lähetäpäs tänne sit tulokset, sillä niistä saattaa olla muillekin hyötyä.
Juu pääsin sisään tekemällä uuden tilin,mutta kun peli kaatu (vista s*****a) niin en pääsy enään uudella tilillä sisään!! On se kyllä jännä juttu