Crossfireä? Vai kellotusta?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Mikkolox 11.01.2008.

1. Mikkolox

Mikkolox Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juu oon tässä ajatellu laittaa koneeseeni Crossfiren kun sitä tukeva emokin ``Vahingossa`` Tuli ostettua.
    Niin emo on asus p5k ja on x2 pci e x16 paikkaa ja crossfire piiri sarja löytyy emolta, Mutta kysymys onkin Kuinka paljon tuo toinen kortti tuo lisä tehoja ?
    Riittääkö tuo mun 500w bequiet poweri tuohon kokoonpanoon? Mun mielestä toine pci-e virta liitin kyllä on ?

Tarviiko tuon kortin olla samanlaine 2900 pro 512mb vai voiko esim olla 2900xt tai 2900 pro 1024mb malli?
    Oon kyllä lueskellu tuol muropaketis mis on ketju ku 2900 xteen biossit laitettu tuohon 2900 proohon ? tuoko tuo sitten kuinka paljon lisä tehoja? Kestääkö kortti sen? muropaketin mukaan kortti on tuuletinta myöden sama kortti? Paitsi ero tulee biossin puolelta?
    Onko järkevämpää kellottaa normaalisti vai vaihtaa biossi? Kummastakin menee takuu vai?

Juu aika monta kysymystä kylläkin mutta toivon vastauksia :)

2.  
  3. cLonx

cLonx Active member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
    500W riittää, tosin oon kuullu että tossa kyseisessä powerissa jotain pikkuvikoja.
    Kellossa menee takuu, Biossista ei tietoa.

Jaa tämä sivu