creativw Muvo v200 ja suojattujen wma tiedostojen muuntaminen

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi alias90 01.07.2005.

1. alias90

alias90 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli tällaista, Ostin creative muvo v200 mp3 soittimen. Suurin osa musiikistani on wma suojatussa muodossa. Tarkoitus olisi saada muunnettua tiedostot mp3 muotoon, sillä muuten soittimeen mahtuu aika vähän musiikkia..Creativen oma muuntamisohjelma ei pystynyt siihen.. Mikä avuksi?

2.  
  3. spertti

spertti Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jaa. Mun käsittääkseni toi wma vie vähemmän tilaa, kuin mp3......

Jos nyt välttämättä ne haluut muuntaa, niin esim tuolta voit hakea siihen ohjelman.

http://www.dbpoweramp.com/

Tosin se laatu vaan taitaa noissa musiikkitiedostoissa heikentyä aikalailla, kun niitä muuttelee formaatista toiseen.

EDIT: Yksi vaihtoehto myös miksi toi creativen oma ohjelma ei niitä osannut kääntää on jos olet muuntanut wma tiedostot cd:ltä mediaplayer 10:llä. Se tekee niihin tiedostoihin eränlaisen kopiosuojauksen, joka estää niiden toistamisen millään muulla ohjelmalla.

Viimeksi muokattu: 01.07.2005
  4. Topsi_

Topsi_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oon miettiny ihan samaa asiaa. Jos suojattuja wma filuja ei saa muunnettuu, niin onko sellasia verkkomusiikkikauppoja, joista saa ladattua mp3:sia??? (Ainoa mitä oon löytäny on CDON.com, mut sielläkää ei sa ku muutaman biisin mp3 muodossa).

Ei toi dBpowerAMP näköjää pysty murtaa tota wma drm suojausta...
    ...Joten tietääkö kukaan verkkomusiikkikauppaa, josta voi imuttaa mp3:sia???

Viimeksi muokattu: 01.07.2005
  5. alias90

alias90 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    siin soittimen ohjeessa luki jotain et wma tiedostojen soittaminen vie enemmän pattereita, ja se olen jo huomannut, ja kokeilin sitä muuntamista eikä se auttanut, täytyy varmaan antaa niiden tiedostojen sitten olla sellaisenaan.. Niin ja olen muuntanut tiedostot cd:ltä wma muotoon mediaplayerilla :DD

6. Topsi_

Topsi_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Rippaa ne biisit cd:ltä winampilla mp3-muotoon!

7. chopper

chopper Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Unohda Winamp, käytä CDex:ää cd:n rippamiseen, pakkerina uusinta Lame:a niin ääni on suorastaan jumalallinen =)

8. alias90

alias90 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Okei, olisiko syytä laittaa koko musiikkikirjasto uusiksi kenties? minulla on about 30 cd:llistä musiikkia.. :DD

Jaa tämä sivu