Terve!! Elikkäs, creative Zen löytyy taskusta, mutta volyymiä ei ole tarpeeksi. Ipodissahan ainaki oli jotai päivityksii tai firmwaree millä pysty häkkää sen volyymi limitin pois. onko mitään tietoo zenin vastaavanlaisesta ominaisuudesta?
Googletin, ja löysin suurimmalta osalta foorumeista sellasta titoa ettei hackit onnistu creativeen. Suosittelen vaihtamaan sandiskin soittimiin =)
Joo, Ei vaan auta nyt vaihdot sandiskeihin ku uus zeni kuumottaa Mut mitäs luulet/luulette auttaiskohan tohon mun ongelmaan jos siihen asentais jenkkilän firmwaren?
jenkkilän firmware voisi kyllä auttaa, jos moinen löytyy Mitta onko sulla siinä se valmiiksi ollut firmware?
Ihmettelen vaan miten sulle siinä on liiän pieni volume Kun mulle täysillä siinä on liian kovaa ja volume 18 tai 19 on jus sopiva
Heh, totta kylläkin oon menettäny mun kuulon hyvyyden jo aikoja sitten juurikin liian kovalla musiikin soitolla Toisaalta, kai se sit on parempi et se on hiljasemmalla
Nojoo, mutta se on aikalailla eriasia. onhan noissa kuitenki toi volume ihan omanlainen jokaisessa mallissa.