Mulla on ollut noin 1½ vuotta Creativen Zen Vision M 30G ja on toiminut moitteettomasti tähän saakka mutta noin kuukaus sitte se alko temppuilee Vistan kanssa. Mulla on Windows Vista SP1. Kone sanoo: Laitetta ei voi käynnistää. (Koodi 10). Oon ettiny Windows ohje ja tuki paikasta ladannu uusimmat ajurit ja ettiny googlettamallakin mutta en oo saanu toimimaan.noin viikko sitte asensin uuden ohjelmiston soittimeen mutta sekään ei auttanut... HELP!!!
Itsellänikin on kyseinen soitin, eikä Vistan kanssa ole ollut ongelmaa tähän mennessä. Kokeiles ensin uudelleenasentaa Creativen softat koneeseen. Ja vaikka levyneheytys tehä jos se auttaisi. Jos ei lähde vieläkään toimimaan kokeile resetoida soitin sen alaosan reset-aukosta jollain neulalla tms. Lisäksi voisit kokeilla toista USB-porttia Muuta en tähän keksi...
alko toimii joskus 1½ kk sitte... Jotenki se alko toimii ku etti creativen sivuilta uusia päivityksiä... mut kiitti kutenkin neuvosta(jos olisin tarvinnut)
Itelläni oli samanlainen ongelma oman Zen V laitteeni kanssa. Kyseiseen ongelmaan auttoi "simppeli" windows media playerin uudelleen asennus. Jotain se teki MTP laitteiden ajureiden kanssa tms, mutta nyt ainakin pelittää ^^