Creative Zen videoiden / elokuvien laitto ongelma

Viestiketju MP3-soittimet -osiossa. Ketjun avasi germit 24.12.2008.

1. germit

germit Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    voi siirtää jos on väärällä alueella

Joops eli tossa sain uuden creative zen mosaicin. Ihan hyvin on
    pelittänyt, mutta noita videoita en pysty sillä toistamaan. Elikkä kun yritän laittaa vaikka pakon jonkun jakson sinne, tulee ilmoitus että yksi tai useampi videon omainaisuus ylittää soittimen rajoitteet. sitten painaa että kyllä kaikkiin, ohita niin se video kyllä menee sinne, mutta kun yrittää toistaa sitä niin lukee että tiedostontyyppi ei kelpaa. mutta vaikka tiedostontyyppi on sama mitä soitin voi toistaa (.avi) se ei toistu. Pitääkö sitä videota jotenkin muokata enne ku laittaa sinne?

pikaisia vastauksia pls ;(

2.  
  3. alakoo

alakoo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Creative toimittaa zen-soittinten mukana cd:n, johon kuuluu videonkonvertointisofta. Vaikka tiedostotyyppi olisi näennäisesti kelpaava, niin yleensä sitä pitää vielä muuntaa soittimella sopivammaksi.

4. sammmi

sammmi Guest

Minulla on sama ongelma en saa videoita toimimaan vaikka se meneekin sinne mp3 soittimelle ja se on avi tiedosta ja tämän soittimen mukana tuli CD asensin sen mutta en osaa sillä convertoida... voisiko joku älykkääpi/osaaja auttaa minua??

5. timpani

timpani Guest

Siis siinä cd:n mukana on tullut sellainen "Creative ZEN X-Fi Video Converter", jolla saa ne videot kätevästi käännettyä. Jos sulla on saman nimiset tekstit siinä videon vieressä niin se pistää nekin siihen mukaan. http://creative-zen-x-fi-video-converter.software.informer.com/ tossa on toi ohjelma.

6. carrfin

carrfin Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on ZEN 4:n gigan soitin. Painin ihan samojen ongelmien kanssa. CD:n mukana tuleva convertointiohjelma ei suostunut toimimaan. Hommasin toisen ohjelman ja muutin formaatin AVI:sta WMV:ksi. Muutin lisäksi resoluution sellaiseksi jota soitin tukee. Siellä se leffa nyt pyörii soittimessa.

7. sammmi

sammmi Guest

Pystyisitkö antaa ohjeita miten sait toimii ja millä ohjelmalla en enää jaksais painia näittenkaa alkaa olla turhauttavaa oon ladannu kaikenlaisia convertointi ohjelmia muuttanu oikeaan muotoon eikä toimi

8. carrfin

carrfin Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tollasella kun Total Video Converter 3.21 tein yllä mainitun tempun.

- New tasks - import media files
    - Valitse leffa - avaa välilehti video file ja valitse WMV formaatti
    - sen jälkeen settings ja sieltä video resize - custom size 320x240
    - ok
    - convert now

Sitten kun on ohjelman ajanut niin Zen koneeseen kiinni ja Zen Media Explorerilla add media jne.

Mulla toimi ja muutin AVI:n siis WMV:ksi.

9. sammmi

sammmi Guest

Okei no kiitos katotaan nyt toimiiko.. : )

10. sammmi

sammmi Guest

En saannut toimimaan vaikka oli avi tiedosto jonka muunsin laitoin tiedoston videot kansiion mutta siellä lukee EI VIDEO TIEDOSTOJA TÄSSÄ KANSIOSSA, mitä teen ku en saa toimimaan niin ja mp3 soittimeni on ZEN MOSAIC 4 Giganen ja kiitos valmiiksi jos joku osaa auttaa

11. CsNyyppa

CsNyyppa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Lataa alltoavi. Vaihda kodekiksi divx5.0 resoluutio 320x240. Sitten convert. jos on samannimiset tekstit vieressä niin ohjelma ymppää ne siihen mukaan

12. MrKomppa

MrKomppa Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko joku tehnyt vertailua mikä on näistä converttaus ohjelmista nopein, mielellään sais olla ilmanenkin. Ite käytin sellasta kun daniusoft video to zen, pakko sanoo että oli hyvä ja nopea, mutta meni kokeilu jakso jo umpeen.

Menee meinaan itellä helposti useampi tunti ennen kuin saa leffan koneesen... Eipä ole tosin tuo minun konekkaan mikään tykki enää mutta sitä suuremmalla syyllä olis kiva löytää jokin nopea.

Niin ja itellä nytte paraikaa sellanen ku Any video converter pöyrimässä, jos sais huomiseks leffan zeniin ;D, tää taitaa olla ainakin hetken ilmanen, mutta eipä ole turhan nopea tämä convertteri.

Jaa tämä sivu