Elikkä olis tarkotus ostaa uudet kajarit koneeseen ja noi vaihtoehdot oli Creative Gigaworks progamer g500 ja Logitech Z-5500. Tohon creativen settiin tarttis ostaa ilmeisesti decoder DDTS-100 kans lisäks? Kaiuttimilla olis tarkotus kuunnella musiikkia, pelata ja katella leffoja. Sanokaas joku kenellä on kokemuksia noista laitteista, hyvät ja huonot puolet. Ite en oikein osaa päättää kummat hankkisi jotenka olisi kiva kuulla omistajien mielipiteitä.
niin kumman päätit ostaa ja oliko hyvä? Ooon just itekkin katellu että jompikumpi noista pitäis ostaa..
Ite ostin noi Logitech Z-5500.. Hyvin ne on toiminu ja bassot ainaki soi hyvin. Ihan riittävät mun käyttöön..
juu..sen varmaan ostan itekki.. mut sellanen juttu vielä että tiedätkö että tarviiko siihen jonkun erikois johdon että sen saa liitettyä x-boxiin? ku käytän xboxia dvd soittimena..
En tiedä tarvitko mitään toista johtoa.. Koneeseen olen laittanu nämä. Kannattaa varmasti kysästä joltain joka on laittanut nämä siihen xboksiin. Ja varmasti myyjä osaa kertoa jos ihan liikkeestä meinaat hakea.
ajattelin kyl tilata jostain nettikaupasta ku saa halvemmalla.amazon.comissa olis n 200e + posti kulut mut turvallisesti dicicompista sais reiluun 300e.Mut en vaan oo löytäny tosta liitäntä jutusta tietoo ku jossain englannin kielisillä saiteilla vaan luki jotain jostain erikois johdosta liitettäessä konsoliin. mut mä yritän ottaa selvää..