Creative Fatal1ty 2020 laser hiiri.. Ongelma.

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi cjakyto 11.03.2009.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. cjakyto

cjakyto Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei. Omaan tollaisen otsikon mukaisen hiiren ja ongelmana on se, että kun laitan hiiren usb porttiin (joka on 2.0) hiiri ei ala toimimaan ennen kuin laitan kiinni deltacon MAP-KC21CS ulkoisen 2.5" kovon.
    Ja sittenkin hiiri toimii rajallisesti. eli jos vaihdan tarkkuuksia niin 400cpi alkaa nykimään jos hiirtä vie vasemmalle. 800 toimii suht hyvin, nykii silloin tällöin. 2400 nykii samalla lailla niin kuin 400.
    Olen kokeillut hiirtä toisella koneella ja siinä se toimii kuin unelma kaikilla tarkkuuksilla. Olen kokeillut vaihtaa eri usb-porttiin mutta ei vaikutusta. Windows xp on asennettu uusiksi, ei vaikutusta. Hiiri ei edes heränny henkiin ennen kuin tökkäsin irtokovon jälleen koneeseen ja taas alkoi nypyyttäminen. Olen poistanut ajurit ilman menestystä. Mulla on pari perus optista hiirtä jotka toimivat ihan normaalisti kyseisessä kokoonpanossa.

Vertailin minkä ajurin toinen kone ottaa käyttöön kun kokeilin sitä toiseen koneeseen mutta aivan samoista on kyse.

Onko kellään ollut moista ongelmaa?

Emolevy on P4PE-X/TE
    P4 2.8Ghz
    2Gt keskusmuistia.

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu