moro kaikille. eli olen ostanut joskus aikoja sitten counter striken sorsa version..no nyt sitten asensin koneelle et pelaan pitkästä aikaa ni kun laitan et find servers niin löytyy mutta kun yritän laittaa että connect ni aina tulee joku ikkuna että pitää ostaa jtn???? onko kellään tietoa mistä saisin päivitykset nopeesti ja helposti?jotta saan pelini toimimaankiitoksia vaan kaikille auttaneille.
no minulla on ollut tämä käytössä jo kertaaleen ja sain vanhan accountin tunnuksen tietoon.no mutta salasanaa en muista ja turva kysymyksen vastaustakaan en muista enää
No sitten pelisi on periaatteessa turha. Ilman toimivaa accounttia peliäkään et pysty pelaamaan. Jos nyt ymmärsin oikein eli sinulla Ei ole tällä hetkellä accounttia. Ja jos sulla ei ole accoa niin miten pääsit etsimään servereitä? Ja päivitykset latautuvat automaattisesti kun asennat peliä, jos et niitä erikseen keskeytä. Tarkistaa voit kuitenkin kun menet Steam -> My games ja sieltä etsit Counter Strike: Sourcen ja onko 100% -Ready ,vai ei.
no siis loin uuden accountin mutta sitten kun olen menossa johonkin servuun niin siihen tulee aina joka ikinen kerta joku veen tarjous tsydeemi peleistä tms ja ei sit alakkaan käynnistymään.
joo ja nyt olen kokeillut sitäkin mutta se sitten valittaa että kun sille on jo yksi tunnus tai tms.mikäpä sitte avuksi
Nii se on siin sun vanhassa acossa se key ja et voi tehä ku 1 käyttis per cd-key joten uuden pelin osto tai salasanan muistaminen.