Counter-strike

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Apostal 27.01.2008.

1. Apostal

Apostal Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli mul on semmone ongelma et ku teen dedicated serverin et miten siihen saa lisättyy itteni adminiks ja et miten se lisäys itse tehtiinkään ku en muista koittakaa selittää mahdollisimman selvästi nii ja mul on siis toi amxmodx :(

2.  
  3. agexor

agexor Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hehkutatko nyt 1.6 vai Source? mikäli ymmärsin oikein, niin käynnistäessäsi Dedicated Serveriä sen pitäisi näyttää tältä http://i9.tinypic.com/3zl7ztj.jpg

Rcon password kohtaan laitat haluamasi salasanan ja kun palvelin on käynnissä ja menet pelaamaan sinne niin avaat consolen ja kirjoitat siihen esim. Rcon_password 1234
    ja nyt olet Rcon admin. Kun haluat käyttää komentoja lyöt aina joka komennon eteen Rcon.
    Esimerkki komento: "Rcon kick Apostal"

4. Apostal

Apostal Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Peli on 1.6 ja tarkoitin että kuinka saan itselleni amxmod adminin niin että voin kaytaa komentoja amxmodmenu jne..

5. LoBer

LoBer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hei!
    Tämäkin nyt löytyi parikymmentä kertaa googlaamalla muttapa:
    Eli sinulla on asennettuna uusin AMX Mod X varmaankin Full Installer ja Counter Strike modi siihen.
    Eli admin juttuhan toimii näin että menet C:\missä servu on\addons\amxmodx\configs\users.ini
    Elikkä esim minulla se on jossain Steamin kansioissa/ohjelmat/jne..
    Niin avaat tuon users.ini tiedoston muistiolla, ja laitat sinne loppuun seuraavan rivin:
    "STEAM ID" "SALASANASI" "abcdefghijklmnopqrstu" "ce"

^^ Eli tuohon ekaan kohtaan oma Steam ID ja se pitää olla niinkuin nuo kaikki lainausmerkeissä. Toiseen kohtaan salasanasi, tähän ei kannata mitään laittaa koska Steam ID on vain aina se yksi. 3 kohtaan missä on paljon aakksoia, nuo on oikeuksia, kun kirjoitat nuo kaikki siihen niin sinulla on kaikki oikeudet. Esim jos annat kaverillesi admin oikeudet ota häneltä tuo A-kirjain pois että voit släppiä/ban/kick häntä myös. Ja tuo viimeinen ce tarkoittaa sitä että se on steam ID eikä tarvitse salasanaa. de= tämä on ip osoite ei salasanaa. a= tämä on nimi mutta tarvitsee salasanan. e= tämä on nimi ei tarvitse salasanaa. eli nuo on tuohon viimeiseen.

Eli jos haluat STEAM ID:n avulla liittää itsesi Adminiksi niin se on näin:
    "STEAM ID" "SALASANASI" "abcdefghijklmnopqrstu" "ce"
    jos IP-osoitteen avulla
    "IP-OSOITE" "SALASANASI" "abcdefghijklmnopqrstu" "de"
    jos nimen perusteella salasanan kanssa(en suosittele)"
    "NIMI" "SALASANA" "abcdefghijklmnopqrstu" "a"
    jos nimen perusteella ilman salasanaa
    "NIMI" "TYHJÄÄ" "abcdefghijklmnopqrstu" "e"

elikkä näin. Jos ei selvinnyt niin kysy vaan lisää.

EDIT: Ja sitten kun olet ADMIN, mene CS consoleen, EI SERVUN, ja kirjoita siihen bind j amxmodmenu , jolloin CS määrittää näppäimelle j, että siitä avautuu amxmodmenu. Voit toki vaihtaa sen muuhunkin näppäimeen... Ja sitten kirjoita chattiin amx_langmenu , niin saat kielen vaihdettua suomeksi.

Viimeksi muokattu: 30.01.2008
  6. Apostal

Apostal Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tarkottaako tuo kun lisää steam idn avulla niin steam accountin salasanaa vai mitä?

7. Apostal

Apostal Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitos avusta LoBer nyt toimii<33

8. Apostal

Apostal Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sit viel et kuinka saan lisättyä sinne custom mappeja? ;S

9. deleted-user

deleted-user Guest

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Luulisi löytyvän ihan hakemalla asennushakemistosta. Eli menet Omaan tietokoneeseen, etsit polun johon asensit modin ja sieltä kansio, jonka nimi olisi tyyliä maps, mapcycle, custom maps, maplist jne. Kuitenkin, oli .txt ,.cfg tai muu tiedosto, niin haluamasi mapin nimi ja komennot jotka pakottavat mut pelaajat lataamaan tuon mapin, kun se vaihtuu.

10. ville000

ville000 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on semmonen ongelma , että mulla oli amxmodit mutta kun poistin steamin niin ne lähti mutta kaikki kansiot on tallessa niin miten saisin ne takaisin vai pitaako mulla ladata ne uudestaan?

11. pezkuu

pezkuu Guest

Lataat uudestaan

12. ville000

ville000 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    0kei mutta milta sivulta saan ne helpoiten?

13. Jimi1234

Jimi1234 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla olis semmone ongelma että kum mulla on toi amxmondx ja kun menen suoraan Counter-strikeen ja laitan oma serverin mulla on siällä ne kaikki amxmod menut ja kaikki mutta kun pistän consoleen sv_lan 0 että pelaajat pääsee serveriini ketää ei pysty tulemaan

Jaa tämä sivu