Kumpi näistä kahdesta prosessorista olisi parempi kyseiseen peliin ? INTEL 650 P4 3.4GHZ Vai Intel Celeron D 3.3Ghz ???
sen verran tiiän celeroneist et ei kantsi ostaa. xD vanhas oli celeron 2.9Ghz sit ei riittäny tehot ees 1 ghz XD et joo kantsii miettii et ostaako celeronin
Eli siis ostan tuon p4 ? Minulla on nyt siis tässä koneessa tuo Celeron D 3.3ghz ja css ei toimi kunnolla :/ nykii isossa mapissa tai jos on paljon porukkaa johtuuko se siitä että mun prossus on vaan 32kb L2 cachea ?
siis hetkonen onko sulla jo se celeron? ja sit meenasit et ostat toisen intelin prossun mis on 3.3 ghz?
jos on näin että sul on se prossu jo niin pistäppä hintahaitari siitä et paljonko viittit pistää uuteen prossuun rahaa nimittäin ei kantsi nyt ihan noin vaan sanoo et haluut just ton.
No eiku siis mulla on nytten Intel Celeron D 3.3ghz , gf 7600gt , 1GB ddr2. Niin ajattelin ostaa tähän Intel Pentium 4 ? koska toi celeron on iha perseestä :/
joo pentium on kyl parempi mut pistäppä sen hinta sit niin voin sanoo vaik äkkii sulle et onko järkevä kauppa kosk pentium neloset ei oo johtavii enään intelilläkään ;P ja en oo ihan varma onko hinta laskenu paljoon mut niin xDD
joo pentium on kyl parempi mut pistäppä sen hinta sit niin voin sanoo vaik äkkii sulle et onko järkevä kauppa kosk pentium neloset ei oo johtavii enään intelilläkään ;P ja en oo ihan varma onko hinta laskenu paljoon mut niin xDD
No siis tässä on tää mitä oon ajatellu : http://www2.gnt.fi/scripts/DBMNet.d...X80547PG3400F&V=3&ID=5055154&HINTA=91&LANG=0& katso tuo linkki ..
tai no ei mitn on noitten hinnat näköjään tippunu jo aika hyvin jo osta vaan se pentium 4 parempi on mun isän koneella nimittäin on tuo vissiin, että parempi on ku celeron ne on halpatuotantoo jtn en tiiä xD
No ei kyllä kannatta mitään p4 ostaa, aivan lussu vaikka gigahertsejä löytyy. Sinulla taitaa olla emolevyssä socket lga775(?). Eli mieluiten säästät 100e niin saat jo kunnon tykki core 2 duon. Tai sitten Pentium D jossa on enemmän tehoa kuin tuossa p4 prossussa. Ja kylhän tol koneel pitäs fps olla yli 60 kokoajan.
Samaa mieltä osta hyvä ihminen se core 2 duo koska kohta joudut kuitenkin vaihtamaan sen p4 prossun jos sen ostat.Sitäpaitsi core 2 duolla pärjää pitkälle ja se on nyt kärjessä prosessorimarkkinoilla