Mahtaisiko Cs:S pyöriä mitenkään kummallakaan näistä koneista? : 1) Intel® Pentium® 4 Mobile 1.6GHz prossu 512MB muistii Ati Radeon Mobility 3D 7500 näyttis 2) 256MB muistii NVIDIA® GeForce4 420 Go™ näyttis Intel Pentium 4 Mobile Processor 150MHz prossu
Suomiservuilla, megan netillä, 1024x768 resolla, ilman anitrooppista suodatusta ja reunojenpehmennystä voit päästä n. 30 - 60 fps. Ei tule pyörimään mitenkään.
hei nii voiskohan counter-strike source toimii mun koneella ?? mun koneen tiedot on . Prosessori AMD 2500, 512mb keskusmuistia, 70gt kovalevy, näytönohjain Radeon 9800, kotelo vaimennettu. toimiskohan ??
@rusdude Toimiihan tuo jotenkin, mutta toinen 512mb kampa muistia auttais jo kummasti. Ihan vastaavalla kokoonpanolla testattu juttu... Ja siis kaikista herkuista saat karsia tietysti reilusti.
No itse pelailin joskus aikanaan AMD athlonXP 2000+, 9800 PRO ja 1 giga muistia ja toimi ihan ok. Siitä on tosin jo aikaa että nuo päivityksetkin ovat voineet lisätä hieman tehonsyöntiä. Mutta kuten sanottu, toimii ilman herkkuja ja varsinkin jos lisäät muistia. Onkos näytönohjain pelkkä 9800 vai 9800 PRO?
en oikeen tiiä se taitaa olla pelkkä 9800 mutta siis prossu on tarpeeksi hyvä ?? ja siis ilman mitä herkkuja ??
No prossu riittää juu, mutta se muisti välttämättä ei! Ja herkuilla tarkoitin lähinnä anisotrooppisia filtteröintejä ja reunanpehmennyksiä ja valo- ja varjoefektejä mitä tuolla ketjussa jo mainittiinkin. Eli peli toimii mutta ei välttämättä näytä niin kauniilta kuin nykypelit yleensä..
hei taas kun tua minun vanha kone ei oikein siis jaksaisi pyörittää sourcea niin jaksaisikohan sitten tämä kone = AMD Athol 5000+ prosessori 3072 mb ramia ja kovalevy tilaa 1000 gigaa ja näytön ohjain on Nvidia GeFoce 8600GS omalla 512 mb muistilla nii toimiskohan ??
Tuo muistimäärä (usein pakettikoneissa 3gigaa) ja kovalevy tila jota kyllä mainostetaan + kohtuu surkea näyttis + luultavasti ylijäämä prossu. Kerro budjettisi ja pistä topicci pystyyn tuonne uusikone-alueelle niin katotaan mihin rahkeet riittää.
Taisi koW4Rlock meinata sitä että kattaisiin sulle uusi kone... Jos kerran tuolla meinasit uutta konetta. Tässä tapauksessa tee oma aihe tonne ---> http://keskustelu.afterdawn.com/forum_view.cfm/215
Tuosta sain sen käsityksen että ehdotit uuden (huonon) koneen ostoa/hankkimista. Luulin että olisi haussa kone, joka pyörittäisi Cs:S. Pistä toki aihetta tuonne toiselle alueelle jos uutta hyvän hinta/laatu suhteen konetta halajat.