C:\Program Files\Valve\Steam\Steamapps\username\Counter-Strike: Source\cstrike\Scripts TAI C:\Program Files\Steam\Steamapps\username\Counter-Strike: Source\cstrike\Scripts riippuen kumpaa tiedostopolkua käytät
nooh, copy pastesin tossa bunnyhop scriptin tekstitiedostoon ja tallesnsin sen tonne scripts kansioon mutta se ei toimi, mikä avuksi? voisko joku auttaa ihan alusta asti, mistä ladata, mitä tehdä ym kts
Bunnyhopin yksinkertaisin asennustyyli: // Bunny Hop Alias 's alias "jumper" "+jump; wait; -jump; wait" alias "hop" "jumper; jumper; jumper; jumper; jumper" bind "MWHEELUP" "hop" bind "MWHEELDOWN" "hop" alias +duckjump "+jump;+duck" alias -duckjump "-jump;-duck" Nuo komennot pistät consoleen yksitellen.
no siis.. kuten noissa komennoissa mitä löit consoleen, niin näkyy että bhop bindattiin mwheelup ja mwheeldown, jospa vaikka noita nyt kokeilisit. Tuo bunnyhopin opetteleminen nyt jää ihan omalle vastuullesi, siinä en ala opettamaan.
Periaatteessa nuo komennot pitäisi laittaa suoraan erikseen luotuun autoexec.cfg -tiedostoon. Muuten voit joutua laittamaan joka pelikerta samat komennot consolen kautta ajettuina, jotta pääsisit taas hyppelemään. Eli tässäpä linkki ohjeeseen, jossa kädestä pitäen opetetaan tekemään tuo autoexec.cfg tiedosto. http://www.counter-script.net/index.php?id=12 Jos tarvitset suomennosta niin käännän mielelläni. Kun olet saanut tehtyä kyseisen tiedoston ja kaikki komennot, joilla se ajetaan läpi automaattisesti. Laitapas se agexorin laittama scripti tai tämä sinne tiedostoon. Ja tietysti jos haluat alkaa leikkimään, niin tässäpä vähän kehittynempi scripti tuolle bunnyhopille: Bindistä kiitokset UnKnOwN_NooB:lle. Mutta täytyy muistaa, että joillain servuilla Bunnyhop -scriptien ja muidenkin scriptien käyttö voi olla kielletty. Ainakin jos ne muuttavat radikaalisti pelitapaa epäinhimillisemmäksi verrattuna muihin pelaajiin.
Joops, kyllä mulla tuo autoexec.cfg tuol on, koska käytän conffeja. Asensin ton agexorin antaman scriptin sinne, noh se oli vaikeaa ym. Otin sen pois autoexecistä, mutta se jäi silti päälle. Miten saan sen pois?
Ehm.. minulla ainakin toimii vallan mainiosti tuo pelkkä minun antama scripti komento sarja ja jos haluan pois päältä niin unbindaan kyseiset näppäimet.
Ja unbindaushan ja bindien poistaminen tapahtuu config.cfg:n kautta. Jos hyppely oli vaikeaa niin uutta scriptiä kokeilemaan. FPSbananan sovuilta löytyy parisenkymmentä bunnyhop -scriptiä Sourceen laitettaviksi.
Juu, mielellään ottasin käännetyn version tuosta autofilen tekemisestä tuonne, kun ei meinaa tähän päähän upota nuo tietokonesanat engalnniksi, että jos vaan joku viitsii kääntää ne ohjeet niin olen todella kiitollinen