ELikäs olen kuullut jostain että CS:S radio äänet saa suomenkieliseksi, esim. "fire in the hole" on "tulta reikään". mistä sais kyseiset äänet? Olen jtn. ääniä löytänyt mutta ne on jtn. ärsyttäviä vinkumisia.
En ole kuullut, muuta kuin että ne saisi Cs 1.6:toseen. Käyköhän siihen sourceen samat. paitsi yksi vika siinäkin on =P Se mistä ne sai on lopettanu, eli csfi.net Mä onneks ehin ladata ne =D
Siispä voit laittaa ne levitykseen (jos eivät olet tekijänoikeuslain ym. alaisena) vaikka fileplanetin tapaiseen? Eikös näin, Juh11o?
Itse en tiedä muuta kuin että voi saada suomenkieliset TEKSTIT peliin. Esim: Go Go Go! -> suomennos: Menkää!
Kyllä Maf1a Niinhän se on. Ei siinä ole mitään tekijänoikeuksia, ainakaan tietääkseni. Hyvä idea, kannattaa ehkä laittaa. Pistän linkkiä jossain välissä. E: Äänet olis tässä
Mulla noi kyseiset suomen kieliset huudot oli ja enköhän ne fpsbananasta ladannut vai jopa csfi.netistä. Olihan ne alkuun hauskat mutta lopuksi kyllä alko jo suututtamaan kun kesken matsin joku laittaa Stick together team ! = Tikku yhteen tiimi. Muistaakseen löysin ne ihan googlesta etsimällä ja ekoilla osumilla oikein. Mielestäni noita oli eri versioita CS 1.6 ja CS Sourceen