minkälaiset asetukset counter strike sourceen (consoleen yms) että sais parhaat kinkit pelistä? olen vasta aloittelija näis jutuissa!!! itellä athlon 64 3500+ prosessorilla,,,mikä tahansa apu kelpaa kun ei tuo peli kyl toimi hyvin.
Jos nyt oikein ymmärsin, niin Options-paikasta (kun käynnistät pelin) pitäisi saada kaikki tarpeellinen irti. Ja Edit nappulaa voi käyttää, ettei tarvi 2 kertaa peräkkäin tehdä viestiä(unohtui alkuaikoina myös minulta).
laitoin asetuksissa kaikki asetutukset low:lle mutta peli silti tökkii.Ihan erillaista kuin jollain ps2 tai xbox:illa, siis pelien netti päivitys tasolla. Ensimmäinnen pc käytössä!voi olla ettei tarpaaxi tehokas pc tai jotain, mutta ensi kerralla kun ostan jotain...
Ja niin voi olla näytössä vika mulla( LCD 8 millisekunnin vaste ajalla). Olen ainakin kuullut ettei kaikki nyky ajan näytöt ole mitään verrattuna vanhan ajan "putkinäyttöihin" PC:eissä kun pelataan pelejä.
Näyttis? jos veikkaat sitä että näyttö ei näytä niin laitappa consoleen fps_max 40 esim voi olla suurempikin. Consolen saat kun laitat vaikka sorsan pikakuvakkeeseen exen sijainnin perään -console tai sit painat peliä steamissa oikealla näppäimellä ja painat Properties(ominaisuudet) ja sieltä Set launch options ja sinne kirjoitat -console .
cl_smooth 0 Tuon pitäisi nostaa FPS:ssää jonkun verran. Itselläni ainakin peli toimii paljon pirteämmin tuon avulla.