Counter-Strike: Source ongelma.

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi CSSammye 16.10.2008.

  1. CSSammye

    CSSammye Regular member

    Liittynyt:
    20.04.2008
    Viestejä:
    177
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jostain syystä se cs :n puhe juttu ei toimi, asetuksista on että pitäs pelittää, mutta siellä ei voi edes testata mikkiä kun ei tapahdu mitään vaikka painaa siitä.
    Mitä pitäis muuttaa konffeista että toimisi taas?
     
  2.  
  3. TheLucky

    TheLucky Regular member

    Liittynyt:
    01.06.2006
    Viestejä:
    738
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onkohan sulla minkälainen mikrofoni? onko se kiinnitetty oikeaan kohtaan?
     
  4. CSSammye

    CSSammye Regular member

    Liittynyt:
    20.04.2008
    Viestejä:
    177
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mikki toimii kyllä, kun olen ventrilolla ym. testannu. Mutta se cs :n oma puhejuttu ei vaan toimi. Tai en tiedä kuuluuko mun puhe, mutta ainakaan muiden puhe ei kuulu mulle.

    Voisko toi johtua siitä kun laitoin uudet konffit? Oisko joku mikä pitäis laittaa sinne että toimis.

    E: Lihavoitu teksti lisätty
     
    Viimeksi muokattu: 17.10.2008
  5. eohopea

    eohopea Regular member

    Liittynyt:
    06.08.2006
    Viestejä:
    123
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kopioippa conffitiedoston sisältö niin eiköhän se nopsaan selviä mikä siellä kiikastaa..
     
    Viimeksi muokattu: 17.10.2008
  6. CSSammye

    CSSammye Regular member

    Liittynyt:
    20.04.2008
    Viestejä:
    177
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    // CS:S cfg

    // Eversor's supaleet cfg's
    // Feel free to copy-paste

    sv_cheats "0"

    // ---<Client>---

    budget_show_history "0"
    budget_history_range_ms "5"
    budget_history_numsamplesvisible "0"
    cl_autohelp "0"
    cl_backspeed "999"
    cl_bob "0.01"
    cl_bobup "0.5"
    cl_bobcycle "0.8"
    cl_forcepreload "1"
    cl_forwardspeed "999"
    cl_idealpitchscale "0.8"
    cl_observercrosshair "1"
    cl_phys_props_enable "0"
    cl_phys_props_max "0"
    cl_precacheinfo "1"
    cl_ragdoll_collide "0"
    cl_ragdoll_physics_enable "0"
    cl_sidespeed "999"
    cl_smooth "0"
    cl_upspeed "999"
    con_enable "1"
    crosshair "1"
    showhitlocation "1"
    sv_forcepreload "1"

    // ---<Netcode>---

    cl_allowdownload "1"
    cl_allowupload "1"
    cl_cmdbackup "2"
    cl_cmdrate "100"
    cl_interp "0.01"
    cl_interpolate "1"
    cl_lagcomp_errorcheck "1"
    cl_lagcompensation "1"
    cl_resend "5"
    cl_timeout "999"
    cl_updaterate "100"
    net_graph "3"
    net_scale "5"
    net_graphpos "3"
    net_graphsolid "1"
    rate "25000"

    // ---<Sounds>---

    bgmvolume "0"
    dsp_enhance_stereo "0"
    dsp_slow_cpu "1"
    snd_noextraupdate "1"
    soundscape_fadetime "9999"
    soundscape_flush "9999"
    suitvolume "0"
    voice_enable "0"
    volume "2"

    // ---<Graphics>---

    cl_crosshairscale "4000"
    cl_detaildist "0"
    cl_detailfade "0"
    cl_drawshadowtexture "0"
    cl_dynamiccrosshair "0"
    cl_ejectbrass "0"
    cl_radartype "1"
    cl_scalecrosshair "1"
    cl_show_splashes "0"
    cl_showfps "0"
    fog_enable "0"
    fog_enable_water_fog "0"
    fog_enableskybox "0"
    fps_max "100"
    g_ragdoll_fadespeed "0"
    gl_clear "0"
    jpeg_quality "100"
    mat_bloom "0"
    mat_bufferprimitives "1"
    mat_bumpbasis "0"
    mat_bumpmap "0"
    mat_clipz "0"
    mat_fastnobump "1"
    mat_fastspecular "1"
    mat_filterlightmaps "1"
    mat_filtertextures "1"
    mat_forceaniso "0"
    mat_forcedynamic "0"
    mat_loadtextures "1"
    mat_mipmaptextures "1"
    mat_picmip "1"
    mat_reducefillrate "1"
    mat_showwatertextures "0"
    mat_specular "0"
    mat_trilinear "0"
    mp_decals "5"
    muzzleflash_light "0"
    r_3dnow "0"
    r_3dsky "0"
    r_avglight "0"
    r_cheapwaterend "1"
    r_cheapwaterstart "1"
    r_decal_cullsize "2"
    r_decals "5"
    r_dispfullradius "2"
    r_dispusestaticmeshes "0"
    r_drawdecals "0"
    r_drawentities "1"
    r_drawflecks "0"
    r_drawlights "0"
    r_drawmodeldecals "0"
    r_drawrain "0"
    r_drawropes "0"
    r_drawskybox "0"
    r_drawtranslucentrenderables "0"
    r_drawtranslucentworld "0"
    r_drawviewmodel "1"
    r_dynamic "0"
    r_eyeglintlodpixels "0"
    r_eyegloss "0"
    r_eyemove "0"
    r_eyeshift_x "0"
    r_eyeshift_y "0"
    r_eyeshift_z "0"
    r_eyes "0"
    r_eyesize "0"
    r_fastzreject "1"
    r_lightaverage "0"
    r_lightinterp "0"
    r_lod "8"
    r_maxdlights "0"
    r_maxmodeldecal "0"
    r_mmx "1"
    r_modellodscale "0"
    r_occlusion "0"
    r_propsmaxdist "500"
    r_rainalpha "0"
    r_rainalphapow "0"
    r_raindensity "0"
    r_rainlength "0"
    r_Rainprofile "0"
    r_rainradius "0"
    r_RainsideVel "0"
    r_rainsimulate "0"
    r_rainspeed "0"
    r_rainsplashpercentage "0"
    r_rootlod "2"
    r_shadowmaxrendered "32" // 32 = varjot -1 = pois
    r_shadowrendertotexture "1" // 1 = varjot 0 = pois
    r_shadows "1" // 1 = varjot 0 =pois
    r_teeth "0"
    r_WaterDrawReflection "0"
    r_WaterDrawRefraction "1" // 0 = lisää fps vesimapeis
    r_waterforceexpensive "0"
    r_worldlightmin "0.005"
    r_worldlights "1"
    rope_smooth "0"
    rope_wind_dist "0"
    violence_ablood "1"
    violence_agibs "1"
    violence_hblood "1"
    violence_hgibs "1"

    // ---<Hud>---

    hud_centerid "1"
    hud_deathnotice_time "6"
    hud_drawhistory_time "5"
    hud_fastswitch "1"
    hud_saytext_time "12"

    // ---<Mouse>---

    joystick "0"
    lookspring "0"
    lookstrafe "0"
    m_forward "1"
    m_filter "0"
    m_pitch "0.022"
    m_side "0.8"
    m_yaw "0.022"
    sensitivity "3"
    zoom_sensitivity_ratio "1"

    // ---<SetInfo>---

    setinfo "_ah" "0"
    setinfo "_vgui_menus" "0"
    setinfo "dm" "0"
    setinfo "lefthand" "0"

    sv_cheats "0"



    clear
    showconsole


    Tuossa tuo nyt on, pyyhin vaan ostobindit pois tosta lopusta.
     
  7. eohopea

    eohopea Regular member

    Liittynyt:
    06.08.2006
    Viestejä:
    123
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Muuta tämän arvoksi 1 niin sitten pitäisi puhe toimia molempiin suuntiin
     
  8. CSSammye

    CSSammye Regular member

    Liittynyt:
    20.04.2008
    Viestejä:
    177
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos paljon! Nyt toimii kuin unelma :D
     

Jaa tämä sivu