Eli ostin kaverilta käytetyn CSS pelin. Sain ihan normaalisti asennettua sen itse pelin ja pari muuta peliä jotka tuli siinä mukana. Mutta kun aloin laittamaan niitä numero koodeja eli aktivoimaan niin se sano että error ja sitä sun tätä että ei pysty asentamaan. Kaveri sanoi että se on poistanut sen pelin ja muut höskät omalta koneeltaan. Eli miten voin pelata käytettyä CSS -peliä, kun löytyy ne serialit sun muut?!
Et saa käytettyä css omalle steam accountille.. Cd key aktivoituu sille käyttäjälle mihin se asennetaan, niin olen ymmärtänyt..
Tai sit voit yrittää sitä juttuu et otat kuvan CD-keysta ja lähetät sen sitte valvelle. Hyvällä tuurilla ne antaa sulle uuden CD-Keyn jonka voit sitten laittaa sun omalle käyttäjälle.
Noh Tästä oli mullekki hyötyy mun isällä oli toi peli ja käytin se akauttii ny sain uuden koneen itelleni ja siin toimii se tein uuden acauttin ja en saanu toimii siis mu pitää isäni akautilla mennä sinne Yritin mutta en löytäny MITEN KIRJAUDUTAAN ULOS oon tälläne etsintä mies mut missäs sellane on vai onko ees EDIT LÖYYYYYYYSIIIIIIIN
Tekipäs pahaa lukea tuota, ei yhtään pilkkua eikä pistettä ja koko setti boldilla On steamissa log out. Ota vaan oikealta alhaalta steamista oikea klick ja exit. Se samalla logoffaa siitä accosta. ps. mikä ihmeen "akautti?" (okei ymmärsin kyllä, mutta..)
pistän nyt tänne kun en viitsi uutta tehdä. eli kun oon tässä pelaillu viime aikoina aika paljon counter strike source pelia ja tänään kun yritin mennä pelaan nii siihen tulee se tausta ja loadin ja sit se sulkee sen ruudun? yritin asentaa uudet konffit mut oli vääräil resoil mun näytölle mut ei pitäis vaikuttaa kun asensin css uudelleen tän jälkeen eikä auttanu voisiko joku auttaa?
Kääntäiskö joku? Itse en tajunnut sanaakaan. Jos nyt koitetaan.. Asensit siis conffit? Conffeissa oli mukana komennot resoluutioon (-width -height), jotka olivat liian suuret näytöllesi? Olenko mukana? Asensit pelin uudelleen mutta näyttö pysyy mustana? Tästäkin oli jo topicci hitusen aikaa sitten johon vastasin melko selventävästi. Koko viestiketjun löydät täältä: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/591727
nii ku koitan laittaa omaa sprayta css. Asetukset -> ja sitku paina "tuo oma spray kuva" tulee konsolee ilmotus " Missing Vgui material vgui/resource/icon_newfolder " ja sitten menen ottamaa sen spray sieltä eikä se tule sprayksi vaan vanha pysyy
Hep! McKagan: tuo kuva heti pois allekirjoituksesta jo aiheenkin takia ja muutenkin se on liian iso. Tai tili tullaan sulkemaan.
mikä on ongelma? Kun menen pelaamaan sourcea niin joko se latauspalkki ei liiku mihinkään tai sitten tulee steam userid ticket tai jos menee servulle niin tulee heti warning connection problem. Olen asentanut steamin uudelleen ja päivittänyt ajurit, mut mikään ei auta. Muuten netti toimii hyvin ja mikään muukaan steamin peli ei toimi.
Mitä jos tulee teksti,että ei voi tuoda omaa spray-kuvaa,koska minulla ei ole tekstin mukaan oikeuksia.Miten kyseisen ongelman pystyy kiertämään?Ylipäätänsä jos sen pystyy kiertämään.