Counter Strike: Source käynnistys ongelma!!

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Guilty123 27.02.2008.

1. Guilty123

Guilty123 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkäs tossa muutama päivä sitten illalla pelailin sourcea ihan normaalisti mut sit seuraavana päivänä kun kokeilin pelata ja menin käynnistämään peliä Steamin my games paikasta niin tulee ihan normaalisti se "preparing to launch counter strike source" ja sit parin sekunnin päästä se katoaa ja mitään ei tapahdu...peli ei käynnisty.

oon ettiny ongelmaan ratkaisua jo pari päivää ja olen kokeillut esim seuraavia:

-Päivitin näytönohjaimen ajurit
    -Päivitin BIOS:in
    -Poistin clienregistry.blob tiedoston
    -Poistin pelin muutaman kerran ja asensin uusiks
    -Poistin koko steamin ja sen kansionkin ja asensin uudestaan pari kertaa...toisella keralla muuhun paikkaa kun default kansioon.
    -oon kirjoittanut launch optionssiin esim. -w800 h600, -fullscreen, ,,,,,-autoconfig ja jotain muitakin vaihtoehtoja mitä en nyt muista.
    -Suoritin verify integrity of game cache...
    -Laitoin pois päältä sen "enable steam community In-Game" homman
    -Käynnistelly konetta ahkerasti uudestaan
    -Ja kaikkea en nyt välttämättä muista kun oon oaininu tän asian kanssa
    jo pari päivää.

Koneen specsit:
    -Windows vista ultimate 32bit
    -MSI emolevy (vissiin joku k9n neo-2 tai joku)
    -AMD Athlon x2 6000+ 3.0Ghz
    -4 Gigatavua ddr2 667mhz muistia (tosin 32 bittinen vista ei tunnista kun 3.5 gigaa
    -ATI Radeon x1950Pro 256Mt
    -400Gt sisäinen kovo ja 500Gt ulkoinen kovo

Eli tietäisikö joku jotain ratkaisua tähän ongelmaa...alkaa jo ottaa pannuun kun ei voi toimi peli. Kiitos etukäteen vastauksista.

Viimeksi muokattu: 17.03.2008
  2.  
  3. Guilty123

Guilty123 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ainiin ja palo muurit on poistettu käytöstä tai koneelta...mukaanlukia windowssin oma palomuuri.

4. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Jos tulee mieleen lisättävää lyhyen ajan sisään, niin tee se jatkossa editoimalla viestiäsi. Tämän näköinen kuva viestisi oikeassa reunassa: [​IMG]

5. Guilty123

Guilty123 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    edelleenkään ei toimi. kone ollu pois päältä jo viikon ja nyt kun taas käynnistin ja kokeilin niin ei toimi sitten millään.

Olisiko jollain edes jotain ehdotuksia.

6. SteamGuy

SteamGuy Guest

Poista CSS ja Steam jne ja asenna uuestaan -->MUTTA HUOLELLISESTI<--

7. Boppex

Boppex Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Et sattunut huomaamaan että hän on jo tehnyt tuon useampaan otteeseen.

Kuulostaa omituiselta tuo että mitään ei tapahdu. Oletko kokeillut suorittaa muita steamin pelejä, DOD:S tai muita?

8. deleted-user

deleted-user Guest

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse ajaisin käynnistysasetuksista parilla komennolla resoluution ja tehosteet sun muut herkut minimiin. Ainut ongelma, kuten viestistä voi huomata, että en muista sivun URL -soitetta josta itse aikoinani näitä hain ja eipä ole suosikeissakaan. :)

Joten koitan nyt etsiä ihan omankin edun eteen ja jos löydän niin laitan heti myös tänne.

9. Guilty123

Guilty123 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    päivitystä korjaus kokeiluihin:

-Laitoin Msconfig:sta start up:sta kaikki pois päältä ja service kohdastakin kaikki ei microsoftin hommat pois päältä ja käynnistin koneen uudelleen...ei toiminu
    -olen scannannu koneen kaikenmaailman scannaus ohjelmilla ja poistellu pari troijalaista ja muita kriittisiä tiedostoja ja task managerista olen katsonut ettei hl2.exe tai mikään muu sourceen liittyvä ole päällä.

Alkaa olee vaihtoehdot vähissä...pitää vissiin harkita koko windowssin uudelleen asentamista jos ei rupee toimimaan. toivottavasti maf1a löytää jotain apua.

10. Guilty123

Guilty123 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    nyt olen formatoinut koneen kiintolevyt ja asentanut vistan uusiksi. Tulos: edelleenkään ei tapahdu yhtään mitään sen preparing to launch homman jälkeen...eli ongelma pysyy vieläkin. jätin jopa päivittämättä windowssin jos joku päivitys olisi ollut ongelmana mutta ei mitään hyötyä.

ainin ja kokeilin myös cs 1.6:sta ja se herjas jostain error 108 hommasta...kokeilen nyt löytää siihen ratkaisun jos se vaikka auttaisi myös sourcea toimimaan.

Jaa tämä sivu