http://www.pelipurkki.net/ :n sivulla löytyy consolen asennuksesta seuraavat ohjeet: Jos sinulla on pikakuvake pelistä Counter-Strike Source työpöydällä, lue tämä: Klikkaa oikealla hiirennapilla pikakuvakkeen päällä, valitse listasta ominaisuudet. Katso kohtaan Kohde jossa on seuraavan näköinen rivi C:\Program Files\STEAM\steam.exe -applaunch 240. Lisää tuon rivin perään sana -console jolloin rivi näyttää tältä: C:\Program Files\STEAM\steam.exe -applaunch 240 -console. Kun käynnistät pelin ensikerralla, edessäsi on console. Suosittelen myös asettamaan consolen aukeamaan napista jos vahingossa vaikka suljet sen joten kirjoita consoleen bind "f1" "toggleconsole". Tämä asettaa consolen aukeamaan napista F1 aina kun painat sitä. Asettaaksesi consolen aukeamaan STEAMin kautta, lue tämä: Avaa STEAM. Valitse View -> Switch to mini game lists. Klikkaa oikealla hiirennapilla pelin Counter-Strike Source päällä. Valitse valikosta Properties ja tämän jälkeen valitse ikkunasta joka aukeaa, kohta Launch properties. Kirjoita tyhjälle riville -console, paina ok ja ensikerralla kun käynnistät pelin STEAMin kautta, console on auki edessäsi. Suosittelen myös asettamaan consolen aukeamaan napista jos vahingossa vaikka suljet sen joten kirjoita consoleen bind "f1" "toggleconsole". Tämä asettaa consolen aukeamaan napista F1 aina kun painat sitä. Jos tuon avulla ei onnistu niin jo on kumma
aivan aivan, mutta net_graph 3 näyttää ainoastaa ne Choket, fps, paljonko tulee sisään ja ulos, kun taas 2 näyttää diagrammina paljonko tulee sisää tai ulos (en muista oliko se fps vai in or out). Sikis suosittelen net_graph 3.
mulla on tosi outo ongelma... eli mulla on Intel celeron 2,4 Ghz prossu 512mb muistia ja näyttis on Ati Radeon 9600 ja mun FPS on jopa conffeilla vaan 14?????? tiiän et kone on jeesuksen aikanen mut silti mun käsityksen mukaan pitäis irrota isompi FPS ku 14???? jos joku viisas voi auttaa niin olen kiitollinen!!!!!!
No itselläni on 2,7ghz xeon, 1giga muistia, näyttiksenä radeon 9600. Kaikki lisät pois (paitsi varjot, hyötyä) ja resoluutio 800x600 niin keskifps on stresstestissä 40-50väliltä.
juu kyl tää nutten siltä vaikuttaa et se sen gigan verran vaatiis muistia eli eipä sitten muuta ku painelen kauppaan ja ostan yhen 512 lisää tai sitten suoraan parin gigan paketin. kiitos tästä.
Joo mullakin on sellane juttu et olkoot graffat ja resot maxissa nii fps on tasan 60 ja ku on kaikki lowlla ni 65. oon pitäny consolee fps_max 200 vai mikä olikaan. mitä pitäis tehä et ei olis limittii tos? Kone on amd 4400x2 4gb ramii ja 8800gt 512mb muistilla.