Nonii ostin eile uuen koneen paketti koneen Tiedot ois täs: Prossu : AMD sempron(tm)Processor LE-1300, -2.3ghz Muistia : 1918mb Näyttis : Nvidia GeForce 6150se Näytönohjainmuisti käyttää PC:n keskusmuistia Windows Vista Home Basic Fps on jtn 10-30 nuil tai jtn mut oisko mitn conffeja jol sais fps isommaks? ittel oli joskus toises paskemmas konees joku ainapäähän conffi ja toimi paljo paremmi mut en löytäny niitä nyt. Voisitteko hommata mulle jotku ladattavat conffit ku en oo haka console hommis
palomuurin/viruksentorjuntaohjelman sulkeminenki voi parantaa fps sekä tietenkin voisit pienentää resoja. Noista sourcen konffeista en tiedä mitään
Tolla koneella ei kyllä pitkälle pelata. Oisit suoraan ostanut astetta paremman koneen niin voit oikeasti pelatakkin jotain. onhan niitä jotain css konffeja mutta siinä kärsii sitten kuvanlaatu aivan julmesti ja tulee ruman näköstä. :S
Kyl toi mulle riittää ku en pelaa ku css ja sitäki aika vähä ja nyt oon saanu fps nousee 40 erinlaisilla komennoilla
Googlesta löytyy hakusanalla esim. "cs:s high fps config" aika paljon conffeja. Sit ainapäähän löytyy kanssa googlesta. Eikun etsimään!
Mutta kai on jo optionseistakin AA, AF, HDR sekä tekstuurien tarkkuudet alhaalla jne.? Integroidulla näytönohjaimella ja tehottomalla rossulla ei source -moottoria oikein pyöritellä sujuvasti.