Juu just eile ostettii CS:S ja koitin asentaa sen nii se latas ja päivitti ne jutut jne.. Sit ku koitan pelata, peli tökkii jo main menus ~10 sec välein niin, että hiiri näkyy ja sitä voi iha normisti liikuttaa mutta valikot ei toimi ja kuuluu ääntä "Klick klick klick..", ku oon niit valikkoi selaillu. Se lagi kestää 5-30 sekuntia ja tekee pelaamisestaki (jopa) vaikeempaa. Se ei ilmeisesti liity mitenkää nettiyhteyksii tms ku botiski tulee sitä lagii. Sitte Steamissakin välillä sellasta, että ne ikkunat näkyy tos tehtäväpalkis että ne on auki, mutta ikkunoita ei näy missää. Oon jo koittanu asentaa kummakki CS:S ja Steam uusiks mut ei auta :/. En tiiä mikä olis vikana ku kone ostettii ~kuukausi sitte. Koneen specsit: Prossu: AMD Athlon X2 64 4450+ @2.29Ghz Näyttis: Joku emolle integroitu Ati radeon X1250 Poweri: tais olla 350W Emo: MSI K9AGM3 F RAM-Muistia:2Gt
Veikkaisimpa että ei riitä näyttiksessä tehot sourcelle jos tota tasoo on. Integroiduilla ei meinaan pahemmin mitään pelata.
Kyllä sen pitäs ainaki näyttiksen puolesta pelata kun tämä Counter-Strike source on half-life 2 modi, ni katoin sit AMD:n sielt system requirements lab jutskast et pelaako ni kyl tää kone sen mukaa pääsi testin läpi Recommended -asetuksillakin ---> http://img233.imageshack.us/my.php?image=amdcanyourunitpc3.png Eli siis, mikä neuvoksi :|?
mulla on toi näyttis ja pyörii hyvin. ja jalke, en luota tuohon AMD:n can you run it juttuun, joten voisit tehä sen testin tällä.
No kyllä se silläki suurinpiirtein tulee sama tulos et molemmat on passed, minimum ja recommended. Mahtaisiko koneella olla jokin virus tjsp., vaan kun ei McAfee eikä Ad-Aware sitä huomaa, että jos on joku sellane jota ei iha normit virustorjuntaohjelmat huomaa?
Elikkäs ongelma puoliks ratkaistu. Sain tiedon että näytönohjaimeen kaupassa laitettiin liikaa jotain muistia, siinä on nytten 700mb, ja kuulin että jos muistia on näytönohjaimelle liikaa tai liian vähän, pelit eivät välttämättä toimi, joten mitenkäs sitä muistia sitten vähennetään?
Täh?? laitettu liikaa muistia?? öö....itsellä oli aikoinaan samantapainen ongelma,loppu kun vaihdoin paremman näyttiksen.Sitä ennen kokeilin vaikka mitä temppuja.