Eli kaverilla on ongelmana k.o pelin käynnistyminen.. Ilmestyy seuraavanlaisia virheilmoituksia: Eli mikä voisi olla avuksi? On kokeilu uudelleenasennusta.
Mahtaisko niistä olla apua kun vika tuli ns. "puun takaa". Eli toimi normaalisti, mutta seuraavalla käynnistyskerralla ei toiminutkaan enää. :F
Googletin tuolla virhesanomalla, eikä ole muutkaan oikein löytänyt ratkaisua, yhdessä paikassa ratkaisu oli käynnistää kone uudelleen. Se tuskin auttaa nyt.
yritänpä auttaa. Kirjoita suorita komentoriville msconfig. Sitten valitse valikoiva käynnistys tai jotain, selective startup englanniksi, ja sitten poista sieltä joku adoben lm manager windowsin käynnistyksen yhteydessä avautuvista ohjelmista, ja voit poistaa muitakin "turhia" sieltä resursseja syömästä. Muistaakseni tuo auttoi itseäni, kun kerran steamin päivityksen jälkeen tuli tommoinen ongelma, eli ton adoben lm managerin kans oli jotain glitchiä.
heh mulla oli sama ropleema ajoin warefixout:in mikä sit olikaa sitte pelitti... tosiaan pähkäilin päätäni puhki pari kuukautta ton ongelman kanssa
ei juur nytte huomenna voin heittää... illemalla pistän, jos et ole saanut muualta apua, kun en itse ole kotona, niin en oikeen voi kertoa miten toimii... mutta sen muistan että se ajaa sen ja, sitten buuttaa ja samalla heittää viestiä... paitsi mun edellisestä viestistä puuttu, ettei koko steam toiminut