eli kun yritän läynnistää sourcea nii steamilta tulee tämmönen ikkuna ruuttuun ''näytönohjaimen ajuri vanhentunut.Suosittelemme että klikkaat alla olevaa linkkiä ja päivitän näytönohjaimen ajurit uusimpaan versioon näytönohjaimen valmistajan sivuilta.'' näytönohjain: Nvidia Geforce FX 5600xT, (tiedän aika vanha mutta niin on konekkin) versio: 6.14.10.9371 kun katsoin nvidian sivuilta nkyseistä näyttistä niin huomaisn että minullahan on uusin versio ajureista. onko näin että minun tulisi ostaa uusi näyttis, eikö ole mitään tehtävissä? ps: sama toistuu jokaisessa pelissä
Ehei ,älä mene vaan uutta näyttistä ostamaan. Tuo sama juttu tulee kaikille ja vaikka olisikin uudet ajurtit. Se johtuu yhdestä Valven päivityksestä (turhasta selliasesta) johon ne pistivät tuon mukaan. Klikkaat vaan rastin siihen kohtaan "do not show me this message again" tai jotain sinne päin. Ja jos peli toimi ennenkin niin se toimii nytkin ,ei ne ole itse peliin lisännyt ,mitään. =) Nuku yösi rauhassa ja älä tulevaisuudessa osta mitään uutta jos tuollainen pikku kehotus tulee ,kysy vaikka täältä ensin niin me neuvotaan. =)
Maf1a, jos steam sanoo että ajurit on vanhentunut niin minulla ainakin auttoi ajureitten päivitys ja viesti ei enää ilmestynyt voithan toki päivittää ajurit kokeileppas tuota jos auttaisi muutenkin kun päivittää uudet ajurit. http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/ajurit/naytonohjaimet/5847/ Eiti vähän korjailla