Counter-Strike 1.6 FPS

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi riitti 17.02.2008.

1. riitti

riitti Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    "OK, kokeillaas nyt. Ongelmana on siis CS 1.6:sen FPS. Tähän asti olen voinnut pelata niin, että fps on pysynyt kauniissa satasessa (fps_max 101). Pystytahdistus aka VSync on pakotettu pois päältä. Kumminkin viime sunnuntaista lähtien fps ei suostu nousemaan yli 60, eli samallainen ongelma kuin VSync olisi päällä.

Olen asentanut Steamin uudelleen, päivittänyt näyttiksen ajurit, säätänyt niitä.. Saan 100 fps:sän vain jos palautan järjestelmän sunnuntaihin. Kumminkin hetken päästä taaskaan fps ei nouse yli 60. AMD Athlon 3800, A8N-SLI Premium, GeForce 7600 GT, Windows XP Pro.
    Conffit

Vinkkejä, tietoa ?"

2.  
  3. riitti

riitti Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Edit: 18:12
    Säädin lisää asetuksia ja huomasin, että ilmeisemmin näyttiksessä on vikaa ? Laitoin käynnistysasetuksiin -freq 75 ja peli käynnistyi 75 fpsllä. Boottasin, sain taas toimimaan 100 fps (mutta aivan kuin asetuksena ei olisi ollut fps_max 101, sillä pyöri lähinnä 99), mutta chokea alkoi tulla. Kumminkin, kun sammutin CS ja laitoin uudestaan päälle niin maksimi fps mitä sai irti oli taas 60.

4. v11kinki

v11kinki Guest

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 25.02.2008
  5. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Tuosta tiedostosta ei ole apua kelleen.. olisiko vielä itse kasattu viritys.. älkää klikkailko .bat-tiedostoa tai edes ladatko koko pakettia.

Vielä parempi, jos ette avaa edes koko linkkiä, jos joku on ehtinyt.

Jaa tämä sivu