Omistan counter strike sourcen, mutta alan olla vähän kyllästynyt siihen. Saako 1.5:sta tai 1.6:sta ladattua mistään ilmaiseksi jos omistaa sourcen?
Cs 1.5:n voit hankkia netistä ilmaiseksi ja muistaakseni siihen tarvii Half-Life 1:n, että sitä voi pelata, mutta en ole varma. Cs 1.6:sta et saa muuta ku ostettua sen kaupasta tai hankittua sen laittomasti. Jos sen laittomasti hakee, niin ainakaan Vac-servut ei toimi
1.5 on turha hankkia, jos ajattelet pelata muutakin kuin publaa. 1.6 hinta on se noin 10euroa, että turhaan sitä alkaa hankkiin laittomasti ja ainahan irc:ssä monet vaihtaa source accoja 1.6 accoihin ja toisinpäin.
Olen kuullut että jos lataa 1.6 niin ei voi pelata muuta kuin BOTTEJA vastaan. Mutta mielummin ostaisin kaupasta kun lataisin netistä.
Kyllä voi pelata privaatti servuilla. Mutta tietysti kannattaa ostaa kaupasta koska pääset kaikkii servuihin pelaamaan.
Crackätyn cs 1.6:den saa netistä [nosteam] ja toimii ihan hyvin tosin vaan suojaamattomilla servereillä mutta siinä on vaan jonkinnäkönen bugi, pelaat hetkisen aikaa ja countteri kaatuu ilman virheilmoituksia.
Tuo ei ole kyllä totta. Mun yhellä kaverilla on tommonen waretettu cs 1.6 ja se toimii ihan moitteettomasti. Mä pystyn ihan hyvin sen kaa pelaa netissä sitä vastaan, kun mulla on ostettu. Mutta muistakaa että se on laitonta puuhaa ladata niitä =/ Vaikka tietäisin mistä semmosen saa, en voi kertoa, sori vaan. eikös säännöissäkin kielletä tämä?
Osta tai vaihda mIRCI;ssä tuo source accounttisi 1.6;seen niin saat siinä kätevästi sitten ilman että tarvii ostaa mitään. Tosin itse kyllä ostaisin ton 1.6 niin vois sorsaa pelailla silloin tällöin myös. 1.5 on ihan turha hankinta, koska pelaajat ja servut ovat erittäin vähissä verrattuna 1.6 tai sourceen. Itselläni löytyy 1.6 servuja yli 10 000 joten servuista ei ole pulaa. Lisäksi 1.6:sessa kuten sourcessakin on hyviä suomi servuja kuten Gamers.fi ja Codename.