1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Cory Ericsonin ohjaama "Voittamattomat" - milloin Suomeen?

Viestiketju Keskustelua elokuvista -osiossa. Ketjun avasi ghc 01.10.2006.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. ghc

    ghc Member

    Liittynyt:
    04.12.2003
    Viestejä:
    56
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mark Wahlberg on Philadelphia Eagles nimisen amerikkalaista jalkapalloa pelaavan joukkueen tähti Vince Papale tuossa elokuvassa. Tiedän sen olemassaolosta, koska sen Yhdysvaltain ensi-ilta oli noin viisi viikkoa sitten ja olen sikäläisiltä kirjeenvaihtajiltani kuullut tuon elokuvan olevan niin hyvä että itsekin haluaisin olla jo aikoja sitten tämän nähnyt. Mutta Suomen ensi-illasta ei ole valitettavasti vielä tietoakaan. Ei edes tietoa saadaanko teattereihin vai meneekö suoraan vuokravideoksi. Ainoa EU-maa, jonka ensi-illan ajankohdasta minulla on edes suuntaa-antavaa tietoa vielä tällä hetkellä, on Espanja, ja sinne se ehtii vasta ensi helmikuun aikana - jos silloinkaan. Suomen aikataulusta ei ole mitään tietoa.

    Olen kyllä faksannut samaisen studion Suomen maahantuojalle tiedon siitä että olen tästä elokuvasta kiinnostunut ja kiinnostunut myös näkemään sen mahdollisimman pian. Mutta en tiedä onko tästä faksista mitään apua. Pidän heitä kuitenkin tarpeen vaatiessa asiassa tilanteen tasalla erityisesti mikäli suomalainen ensi-ilta osoittautuu mahdottoman paljon muuta Eurooppaakin myöhäisemmäksi ja joudun tästä syystä kääntymään nettipostimyynnin puoleen.

    Toivottavasti täkäläinen maahantuoja menettelee jenkeissä kassamagnetismia nauttineen elokuvan osalta siten että se täälläkin pääsee oikeuksiinsa ja tuo sen teattereihin niin ajoissa että piraatit eivät ensin ehdi.
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu