Elikkö kun yritän avata pelejä(2 kappaletta), niin niissä lukee ainoastaan "Corrupted Data" FW on 3.03 OE-B ja minulla on myös UMD-levy sisällä. Pelit olen laittanut muistikortin GAME kansioon? Mistä kiikastaa? kiitoksia etukäteen.
pelit eivät varsinaisesti ole .iso muodossa vaan .bin muodossa. Mutta se on kai sama, vai onko? Ja sen mukana tulee paljon "pikku" tiedostoja. Luettelen kaikki, jotta on helpompi auttaa: -kansio SYSDIR -kansio UPDATE(sis.Data(bin file tämäkin)Eboot(bin file tämäkin) ja Param.SFO *BOOT *EBOOT -kansio SYSRID *DATA(.bin file koko on 687mb eli luultavasti itse peli?) -ICON0(PNG.image) -ICON1.PMF(PMF-file) -Param.sfo(sfo file) -PIC0(png.file) -PIC1(pnf.file) -SND0.AT3(AT3.file) -UMD_DATA(bin file) Tässä on kaikki kansion tiedostot. kansion nimi saa olla mikä tahansa?(tällä hetkellä Monster.Hunter.Freedom.EUR.PSP.www.EstrenosPSP.com)
WINRAR:lla sen purinkin. joten mitä teen jotta saan pelit toimimaan? ja tulevatko pelit GAME valikkoon muistikortin kohdalle?
Vieläkään ei pelitä mikään...Siis kun laitan varmuuskopioidut pelti ISO kansioon, niin niiden pelien pitäisi ilmestyä Game-valikkoon? Mutta kun ei näy siellä yhtään mitään... Hain pinball.iso tiedoston joka on sekin rar. eli miten ihmeessä saan nämä pelit toimimaan???
Joo sain toimimaan noin. Täytyy hankkia kaikki uudelleen, eikä avata rarina, vaan laittaa suoraan. KIITOKSIA kaikille!