Conanin suomijakso??

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi pirk 27.01.2006.

1. pirk

pirk Guest

Mistä mahtais löytyy toi conanin suomijakso missä se juo lapparia ja tuli teveestä vähänaika sitte?

2.  
  3. juppe22

juppe22 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Eipä noita taida mistään niin vain saada. NBC:n "sarja" näyttäisi olevan, joten sieltä voi varmaan kysellä, että onko jotain mahdollisuuksia saada niitä jaksoja, mutta tuskinpa.

4. pirk

pirk Guest

No ei mut ainahan joku on ne nettin ripannu ne jakson sketsikohdat missä puhtaan suomesta. täällä on ennenkin kysytty jostain tarja pätkästä ja siihenkin löyty silloin pätkä netistä.

5. LtnDanzig

LtnDanzig Guest

Mulle on hieman tullut täytee noi Conan läpät Suomesta. Aluksi oli jebu jee, kun mainitsivat, mutta sitten tuli tuutin täydeltä jo lopuksi juuri negaa, kuten tosta Lapparista

Paras oli kuitenin "Prime Minister of Finland - Tarja Halonen"... just just ja jebu jee...

Mutta jos jollain olis sitä linkkii nois parhaista, kyllä sitä vaan ihmeesti kattos. Kiitos vaan!

6. timonsteri

timonsteri Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos saulilla olis oranssitukka, se olis enemmän Conanin näköinen kuin Tarja. ^_^

7. Mr_Kaos

Mr_Kaos Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mun mielestä ne conanin suomiläpät alkaa jo riittää. Melkein joka jaksossa se mainitsee suomen ja vetää siitä jotain ihme juttua. Aluksi se oli ihan ok mutta liika on liikaa.

8. pirk

pirk Guest

Siis voi jeesus, mä kysy et oisko jotain mestaa mistä ton uusimman pätkän vois löytää ja kaikki viestit on jotain: "mä en tykkää conanista" ja "Noi Tarja vitsit alkaa jo riittää". POstakkaa jos teil on oikeeta asiaa.

9. Mr_Kaos

Mr_Kaos Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nojuu. Juttu meni ehkä vähän offtopic mutta ei siitä kannata hermostua :)

Kyllä kait noita jaksoja jostain luulisi löytyvän. Itse en ole tosin etsinyt

10. juppe22

juppe22 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Noi jaksot on kuitenkin suojattu tekijänoikeudella, joten tuskin kukaan mitään linkkiä pistää, vaikka niitä jostain löytyisikin.

11. lettas

lettas Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    221
    Pisteet:
    93
    Itse löysin puolentoistaminuutin googlettamisella. Googleen vaikka sanat conan "lapin kulta".

12. pirk

pirk Guest

kiitti!

Jaa tämä sivu