Con*x,Via**ess,Se*a,Ir**to yms.

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi jarmouse 05.09.2004.

  1. jarmouse

    jarmouse Member

    Liittynyt:
    15.03.2004
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen hommaamassa Multifocus-peiliä, mutta haluaisin tietää, että mitä salauksia käytetään astrassa ja hotbirdissä? (ns. mielenkiintoisissa kanavissa) Sirius taitaa olla jo kokonaan NDS:n vallassa vai kuinka?...Minulla on tällä hetkellä Thoriin suunnattuna ja ne kanavat näkyvät....joten näkyykö näillä "asetuksilla" muilta satelliiteilta mitään?
     
  2.  
  3. effer

    effer Regular member

    Liittynyt:
    14.05.2004
    Viestejä:
    132
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. Pena33

    Pena33 Guest

    http://www.kingofsat.net tai http://www.lyngsat.com
    löydät mitkä salaukset.
    Ei sillä asetuksella näe muualta kuin Thourista
    Jos haluat katsella Astrasta ja Hortbiltistä nin sinun kyllä pitää suunnata lautasta.
    tai niinkuin minulla on 4 LNB.tä yhdellä lautasella Thourille, Siriukselle, Hortbirtille ja Astralle.
    Tai 1:llä LNB:llä ja mootori ohjaus lautaselle.
    Ei Sirius kokonaan ole NDS:än vallassa ainoastaan viasatinkanavat tulee olemaan.
    _X_X_X_X_X_[small]Humax Vaci 5350
    Thor+Sirius+HortBirt+Astra
    M2+tit[/small]
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 05.09.2004
  5. kakeputki

    kakeputki Member

    Liittynyt:
    03.05.2004
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    "Olen hommaamassa Multifocus-peiliä" luetun ymmärtäminen on kiva juttu heh.heh
     
  6. jarmouse

    jarmouse Member

    Liittynyt:
    15.03.2004
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    jep! thanks. Multa löytyy lisäksi MII+inf.USB. Käsittääkseni tarvitaan myös jonkin sortin CAM:ia? Mikä sitten ois paras? XCam,Matrix yms.???
     
  7. kakeputki

    kakeputki Member

    Liittynyt:
    03.05.2004
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    riippuu virittimestä esim sammy ei tarvii cam. itse en suosi koko cam systeemiä kalliita/liikaa eri versioita pelkkä kortti(m2/plati,tita,iri,fun,gold) siinä ehkä ne "parhaat" fun kandee ehkä laittaa sid9 hex,filut jos otat alas multifocus lätyllä astra,hotbird,sirius niin thor taidat tietää jo lapun...
    ps. luetun ymm. "juttu" ei ollu sulle...
     
  8. jarmouse

    jarmouse Member

    Liittynyt:
    15.03.2004
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo. Mikä kortti sitten ois ns. yhteensopivin, joka kävis suureen osaan kanavista, ettei tarvitsisi korttien kanssa asua ja vaihdella niitä koko ajan...???toi MII ei taida kuulua niiden joukkoon?!
     
  9. effer

    effer Regular member

    Liittynyt:
    14.05.2004
    Viestejä:
    132
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  10. trulli

    trulli Member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En osaa laittaa TMB:tä toimimaan, onko missään ohjeita.Käytössä sininen ja nokialainen.
     

Jaa tämä sivu