Paras strategiapeli sarja. Niin hyvä graffa ja muutenkin loistava. Hitusen liian helppo, ei muuta vikaa.
Mitä mielt olette pelistä mm. graffasta, tekoälystä ja muusta peliinliittyvistä asiosta. Nyt varmaan ymmärätte.
eli? kaipa haluat kehukommentteja commandeille? onhan se iha pelattava,oon pelannu joskus noi alkusarjan pelit läpi.
Tämä ketju on kuin köyhä vitsi. Itse olen kuitenkin pelannut jokaista peliä lukuunottamatta ekaa Command and Conqueria ja Red Alertin lisäosia.
Alkuperäisessä viestissä ei tosiaan on aika päätön, mutta niille joilla ei vielä ole sarjan pelejä suosittelen first decadea. Ite ostin muutama kuukaus sitten ja on kyllä hintaansa nähden paras peli(t) aikoihin.
Alkuperäinen viesti tosiaan oli mitä oli... Itse olen ollut pelisarjan ystävä sen ensimmäisestä osasta lähtien. Uusin peli Tiberium wars on kyllä kerrassaan mainio lisä muutenkin hyvälle pelisarjalle. Kommenttina aikaisempiin viesteihin, että tämä peli ei todellakaan ole liian helppo. Vaikka tekisi kuinka ison massan mitä tahansa tankkia / lentokonetta osaava pelaaja pystyy tuhoamaan sen helpohkon oloisesti. Pitää opetella taktikoimaan oikein, muuten ei pärjää...