Eli mulla on colin mcrae 3 bin tiedostoina (3 suurta biniä ja 3 pikku cueta) ja pitäs tietää miten saan tuon asennettua noista? en aio polttaa levylle jos ei ole pakko, mutta kertokaa mahdollisuudet.
voit vaikka asentaa Daemon Tools ohjelman, virtuaaliasema koneella, jolla voit avata ja tarkastella noita tiedostoja, halutessasi myös asentaa sen ilman polttoja cd-levyille. Löytyy Softa alueelta, valitte "haku", kirjota daemon tools
okei... nyt mulla on peli asennettu ja toimii alussa siihen asti kunnes lukee "press return to continue" ja kun painaa, ohjelma kaatuu ja palaa työpöydälle. mikähän tuohon ongelmaan kävisi ratkaisuksi? ensin ei suostunut avaamaan koko peliä kunnes installoin dx9:n jonka jälkeen pääsin tähän asti.
Edit: Jos sulla on Nvidian kortti niin katoppa että on uudet detonaattorit. Jos ei ole niin lataa www.nvidia.com sitten jos ei vieläkään toimi niin Run REGEDIT and go to HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Codemasters and click on the Colin McRae Rally 3 folder. In the window to th right go down to where it says MOVIE_QUALITY and double click on it and change the value data from 0 to 1 then close regedit Toivon mukaan osaat englantia=)
kyllähän mä enklantia osaan mut mikähän tuo regedit on 8) ja onko tuo joltain saitilta, jos on niin viititkö antaa urlin? kiits