no niin elikkäs poistin cod4 kun olin vetänyt sen vikaan rankkiin eli lvl 55 ja sitten poistin sen kun en jaksanut enää pelata sitä sitten yks päivä asensin uudestaan rankki oli kadonnut voisiko mitenkään saada rankkiä takaisin vai pitää alkaa taas mättöömään tätä peliä uudestaan ? onko mitään mahdollisuuksia esim ottaa yhteittä pelin tekiään ?
Codissa se rankki on tallennettu sun koneelle. Tulevaisuuden varalle, ota varmuuskopio sun profiilista aika välillä. Eli meet sinne Cod4:n asennus kansioon -> Players -> Profiles ja sieltä ne löytyy. Kannatta kopioida toi koko profiles kansio niin et ainakaan missaa mitään. Ja jos ajattelet et joku vois lähettää profiilin sulle, ettei tarvis pelata uudestaan. Se ei toimi, ne statsit on kiinni sun CD avaimessa. Ja jos yrität laittaa kaveri profiilin, se sanoo vaan et statsit resetoitu.
kyllä pystyy kaverin rankillä pelaa, tässä ohjeet. käynnistä COD4MP mene asetuksiin sinne multiplayeroptions, siinä cd-key laitat siihen kaverin cd-keyn, "toivottavasti antaa sen sulle lainaks", ku on vaihdettu, suljet pelin nyt mene sinne cod4 -> players -> profiles -> "sun tyypin nimi" -> poista mpdata ja config_mp.cfg -> lisää sinne kaverin mpdata tiedosto -> Käynnistä cod4mp mene taas sinne josta voit vaihtaa cd-keyn ja laita tällä kertaa omasi -> varmista etä pelaat vähintään yhden erän ennen kun suljet cod4:sen tai rankki ei tallennu. HUOM. yksi erä ei välttämättä riitä
Joo, no tuolta netistäkin löytyy noita mpdata tiedostoja ja jtn. piraatti cd-keytä joita pitää käyttää, niillä, 55lvl, kaikki aseet kultasina. Kaikkee tollasta lähetä mulle vaikka viesti privana nii voin antaa sulle sivun jost saat mpdata tiedoston, jos tarviit.
kyllähän se hauskuus menee mutta jos olet päässyt jo 55lvl ja vaikka kone tilttaa ja joudut asentaa uusiks nii ei välttämättä jaksa aloittaa alusta.
Mua se ei nyt sinällään edes haittais... Oon päässy jo 55lvl:iin jo aikoja sitten ja pelannu sillä vaikka kuin kauan sen jälkeen. Ja täs about viikko sit tein kokonaan uuden profiilin, ja pakko sanoo et se on hauskaa ku näkee siinä ruudussa "You have been promoted"..
olen samaa mieltä meinaan pelasin about 6 tuntia joka päivä kyseistä peliä niin kauvan että pää oli kipeä illalla joka ei muuten ollut hauskaa mutta ei vaan jaksa pelata sitä uudestaan vaikka yhessä erässä saakin jotain 3 ylennystä