ostin tuossa vähän aikaa sitten uuden tietokoneen ja kävin sen eilen hakemassa. yritin tänään asentaa Call of Duty 4:sta koneelle. kun olin asentanut latasin patchit ja yritin mennän moninpeliin. moninpeli alkoi ihan tavallisesti käynnistyä mutta melkeinpä heti se moninpeli sulkeutui ja tuli ikkuna jossa luki: iw3mp.exe lakkasi toimimasta. Ongelma keskeytti ohjelman virheettömän toiminnan. Windows sulkee ohjelman ja ilmoittaa, onko ohjelmaan käytettävissä ratkaisua. No, ajattelin että Call of Dutyn uudelleen asentaminen auttaisi, mutta senkin jälkeen tuli sama ongelma. Onko kenelläkään teistä hajua miten tämän ongelman saisi ratkaistua? Call of Duty toimi moiteettomasti entisellä koneellani joka oli Windows XP, kun taas tämä on Windows Vista Home Premium.
Mulla oli sama ongelma. Tee näin: Ohjauspaneeli-->Laitteisto ja äänet-->ääni-->Tallennus-->näytä käytöstä poistetut laitteet--->siel pitäs olla Stereo mix sen pistät päälle nii pitäs toimii. asioista saisi selvää myös käyttämällä hakua kun tuokin asia on tullut jo aika monta kertaa oikeessa call of duty 4 topicissa
Noni, mäki eka pelailin Cod4 Singleplayerii, sit aattelin koittaa multiplayer. Alku näytti lupaavalt, mut sit yhtäkkii tuli toi iw3mp.exe ongelma kute kaikilla muillaki. Kaikkee mitä tääl o sanottu oon koittanu , mikää ei toimi.. Mitä pitäs tehä?