Hei! minulla lataa cod2 modit tosi hitaasti, tuossa 4-13kb/sec vauhtia vaikka minulla on 110M/5M welho liittymä joten onko mitään keinoa millä voisin nopeuttaa noitten call of duty 2 modien latausta?
En ole pahemmin peliä pelaillut, niin että lataako modit servuun liittyessä? Jos näin on niin saattaa serveri rajoittaa jakonopeutta.
Useasti sitä serverin jakonopeutta on rajoitettu, varmaankin ettei lataajat häiritse jo pelaamassa olevia. Eli voi hyvinkin johtua siitä. Onko ongelma ihan kaikilla servereillä vai vain jollai tietyllä?
joo eli kaikilla servereillä on tuo hidas latausnopeus, muilla näyttää olevan tuota 50-100kb luokkaa vaikka joillakin on hitaampi netti kuin minulla (monella)
Itsellä on 25M/10M ni saan ladattua steelin servulta reilua 10mt/s. Riippuu ihan servusta mistä ovat säätäneet sen tulemaan. Kotisivulta vai itse servukoneelta. Itse hostasin servua niin piti erikseen säätää sitä lähetysnopeutta kuinka se lähettää mapit jne. Sitten alkoi toimimaan. Aluksi tuli jotain 30kb/s mutta nykyään tulee reilua megaa, tai vähän alle. Riippuu onko lataajia. Nykyään en omista servua kun ei ole konetta jolla hostais enään ja pelaajia on niukasti. Ehkä kesän jälkeen mullakin voi olla servu taas pystyssä .
Mutta eihän tuo pelaaja määrä vaikuta lautausnopeuteen, kun servultahan se lataa modit ja mapit, pelaajat vaa ruhkauttaa sitä, ja olen kokeillu kaikkia servereitä(lähes) ja kuitenkin latausnopeus on sitä 4-13kb/sec luokkaa..