CoD 4 Songelma

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi panosorsa 26.11.2007.

1. panosorsa

panosorsa Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli Multiplay toimii niinkuin pitääkin, mutta singleplayeria alottaessa ohjelma ehdottaa safemoden kytekemistä päälle. Tässä kohtaa olen kokeillut kullä ja ei , mutta cod4 logo vilahtaa ruudulle murto-osa sekunniksi ja peli ei käynnisty. olen asentanut 1.2patchin.

2.  
  3. Massikka

Massikka Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos käyttiksenä Vista, niin kokeile ihmeessä ajaa se järjestelmän valvojana. Jos ei teetä omatietokoneen selaaminen tuskaa, ni ota savet talteen ja asenna peli uudestaan, jonka jälkeen siirrät ne tallentuneet tietos takas sinne mistä otitkin ne talteen.

4. panosorsa

panosorsa Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Käyttiksenä on Xp home edition ja olen järjestelmänvalvoja

5. Massikka

Massikka Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sitten mä kyllä melkeen suosittelen tuota uudelleen asennusta. Kun ei se nyt kuitenkaan niin kauhean kauaa kestä ja itse oon kyllä todennu, että uudelleen asentamalla tulee usein miten paras tulos tän Windows:n kanssa. :)

6. MikroMake

MikroMake Active member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    68

Pistäkää hyvät ihmiset nämä samaan peliin liittyvät kysymykset samaan alkuperäiseen keskusteluun. Muuten näitä yksittäisä kysymyksiä on kohta lukematon määrä ja sen jälkeen on hyvin vaikea jälkikäteen etsiä vastausta johonkin samaan pelin ongelmaan.

Tuolla alkuperäinen "Call Of Duty 4: Modern Warfare":

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/584683

7. james83

james83 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Löytykös tohon ongelmaan mitään ratkasua, kun meinaan on sama vika meikällä? Elikkä kyselee jotain safe modea ja sen jälkeen kun vastaan joko yes tai no, niin Cod 4:n "logo" välähtää ruudussa, mutta ei käynnisty peli.. peli on alkuperäinen..

Jaa tämä sivu