CoD 4 Patch vaihto takaisin

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Apuvamies 02.01.2009.

1. Apuvamies

Apuvamies Guest

elikkäs haluisin takas vanhan patchin nääs latasin ton 1.6 ku siinä ilmoteltii uusista mapeista...no nää mapit on iha ok...mutta ei oo yhtää ainutta suomalaista pelaajaa, tai ei oo siis sillai et ois joku suomalainen klaani no kummiski haluisin vaihtaa takas vanhaan patchiin tai kehittynettömäänkään koska näis uusis ei oo servuja. no latasin 1.4 patchin mutta ku oon asentamassa mulla on se jo muka käytössä, no kun meen kattoon nii siel on vaa se patch 1.6 eli se ei oo muuttunu eli miten voin muuttaa vai voinko muuttaa. Kiitos niille jokka pystyy ees jotenki auttaa ja pienet kiitokset saa ne jotka ees jakso lukee tän lopuuun asti

2.  
  3. s3p1

s3p1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    poistat pelin ja asennat uudestaan sit päivität sen tuoksi 1.4

4. Apuvamies

Apuvamies Guest

mul ois iha tarkotuksena että mun profiili ei häviäis koska oon justiinsa saanu kaikki challenget tehtyä. ois iha kiva jos kumpikaa peli ei häviäis sitä mä täs ny meinasinki

5. sumppi12

sumppi12 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  6. Jarppi_95

Jarppi_95 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    EVO. Mutta tuostahan on 1.7 pätsi. Mulla ollut jo kauan aikaa (viime kesästä).

P.S. Eikös noihin ole downgrade tms. patcheja?

P.S.S. Ja 1.7. patchilla on servuja ja pelaajia yllin kyllin. Suomalaisiakin on.

Viimeksi muokattu: 02.01.2009
  7. BforeDusk

BforeDusk Senior member

Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    118
    Enhän mä tästä CoDista tiedä, tai on-lne jutuista.
    Eikös patch ole ulkonäkömuutoksia, esim naiset muuttuu alastomiksi.
    Ja silleen jotku mapit vaatii jokun patchin.
    Save-gamet ja asetukset on omana tiedostona kovolla. Niin eiköhän osa sun profiilistakin ole omana tiedostona, ei patchin tekemä.
    Servullahan tietenkin voi tunnuksen mukaiset tiedot olla tallessa, muuten olis liian helppoa hilata rankiä ylöspäin.
    Outoa jos "uudemman" patchin myötä haviää entiset servut, mihin voi lähteä taistelemaan.
    Tietenkin jos patch muokkaa jotain vakio juttua, jonka seurauksena virallisten servujen tilalle tulee käyttäjien ylläpitämiä ilmaisia tappopaikkoja.

Eiköhän joku asiasta aikusten oikeesti tietäväkin vastaa. Kunhan osallistuin keskusteluun. Patch herättää mussa omat mielikuvat.

8. Apuvamies

Apuvamies Guest

onko tuo patch 1.7 hyvä, meinaa onko suomalaisii ja onko servuja kuinka monta + viel lisää mappeja enemmä ku 1.6

9. sumppi12

sumppi12 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No huhhuh. Lähes kaikki serverit on päivitetty 1.7 patchiin, joten pelaajia riittää. Ja sisältöhän näkyi tuolla antamassani linkissä...

Patch = päivitys (ainakin tässä tapauksessa). Korjaavat bugeja/tekevät muutoksia pelin ominaisuuksiin, tuovat mahdollisesti lisäsisältöä (mapit yms.) peliin.

Jaa tämä sivu