CoD 4 lagaa n. minuutin pelaamisen jälkeen

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi 30146264 24.11.2008.

1. 30146264

30146264 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin että semmoista ongelmaa että kun pelaan netissä niin n.minuutin kuluttua siitä kun olen joinannut alkaa ihan käsittämätön lagitus (ping reilu 800). Aluksi kaikki toimii ihan hyvin, mutta sitten noin minuutin pelaamisen jälkeen kuva päivittyy vain parin sekunnin välein. Onko kellään muulla ollut tämmöistä ongelmaa tai ratkaisua siihen? Palomuurista tuskin asia on kiinni, esimerkiksi eilen kaikki toimi ihan niin kuin piti.

2.  
  3. KoSSuT

KoSSuT Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ettei ois Punk Busterista kiinni?

4. 30146264

30146264 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En oikein osaa sanoa, mikäli oikein muistan (mikä on melko epätodennäköistä ;) ) niin serverillä ei ollut punkbuster käytössä. Vaan eipä sillä niin väliä, koska ongelma on nyt mystisesti kadonnut.

5. fdlfkdjfd

fdlfkdjfd Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Thread hijack!

Mullakin on samanlainen ongelma. En pääse mihinkään serveriin punkbusterin takia. Olen ladannut evenbalancesta päivitykset punkbusteriin ja 1,7 pathchinkin. Luulen että ongelma on palomuurissa, mutta en sitä osaa itse korjata, joten ajattelin tulla tänne pyytämään apua. Minulla on käytössä Norton virusturva ja kun nortonin suojaushistoriaa tutkin niin löysin seuraavaa: "Palomuurisäännöt luotiin automaattisesti kohteelle PnkbstrA." ja sama homma "pbsetupin" kanssa. Siinä on varmaankin se ongelma, mutta miten voin muuttaa Nortonin asetuksia niin, että noi punkbusterit toimisi?

6. J3pp3

J3pp3 Guest

Hmm. minkälaista erroria tämä antaa sinulle? se auttaisi paljonkin.

7. fdlfkdjfd

fdlfkdjfd Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Muuten peli on ladattu. Se unohtu kertoa aluksi. Tämmönen teksti tulee: "piip" Punk Buster permanent ban issued on this game server for player ´piip´ ...Global Punk Buster GUID BAN 50a15a0a.

Jaa tämä sivu