tietääkö joku kun mulla on toi cod 4 ladattu ja kun yritän mennä pelaamaan nettiin kaikki servut kyllä löytyy jne. mutta se valittaa että "key code in use. please try reconnection later". mistä saisi siihen ladattua uuden (toimivan) koodin saitten? ja kun yritän mennä pelaamaan single player:iä se valittaa että "please insert the corrent DVD-ROM, select ok and restart application". mitä mun kuuluisi tehdä? kiitos valmiiksi jo vastaneille.
ja onnittelut sinulle 11v synttäreiden johdosta. Ota se käsi pois kullilta ja mene ostamaan peli kaupasta. ylläpito sais laittaa lukkoon.
Aika monella muulla sivustolla todettais tällasesta että banaanin paikka... Etenkin kun nämä ovat käsittääkseni melko selkeät. §4, §6
jos nyt olet ostanut sen pelin ihan oikeasti. niin ota yhteyttä pelin jakelijaan. sieltä pitäisi saada uusi key mahdollisesti. toisaalta tästä en ole aivan varma
Ronsumo, mulla oli crack CoD2, mutta tympäännyin VIIKOSSA cräkkiservujen vähyyteen, nyt vaikka se ladattu vaikka naapurin mummon perseeseen poikittain ja kauppaan AITO ostamaan, tiedän, maksaa ihan hunajaa tämä nelkku, mutta eipähän pääs keitä siinä kohtaa ku räkillä pääse minnekään.