Morjensta Elikkäs minulla on kaksi näytönohjainta joidenka pitäisi toimia SLi tilassa, mutta aina kun laitan SLi tilan päälle ja menen pelaamaan jotain peliä niin näyttö alkaa välkkyä. Windowsissa kyseistä ongelmaa ei ole, ainoastaan peleissä. Olen vaihtanut SLi bridgen, formatoinut koneen, kokeillut uusimpia ajureita, mutta ongelma toistuu aina vain uudestaan. Kumpikin näytönohjain toimii yksinään vallan mainiosti, ainoastaan SLi tilassa on ongelmia M2N32-SLI Deluxe AMD X2 4800+ Buffalo 2Gt 800Mhz DDR2 Wintoosa Xp
joo mulla on täysin sama ongelma näyttö on 19" tft 1280x1024 resolla oiskohan se sit niin että näyttö ei oo tarpeeks "tuore" tähän ominaisuuteen?
Mullaki on 7900GTO sli, tollasta ongelmaa mulla ei oo. Mutta sellanen miinus täs slis on et ei voi käyttää ku yhtä näytönohajimen ulostuloa eli ei voi laittaa montaa näyttöä jos sli tila on käytössä.. Btw mikä käyttis teil ? joku vista =DDD ?? mulla xp pro
hmn eli vissiin samaa rautaa ku mullaki, ainaki sama emo ja onks sun prossus E4300. voiskohan olla et powerin tehot ei riitä pyörittämään pelejä sli tilassa :S ku jos työpöytäkäytös toimii
Tota mä oon kans miettiny ku pakkauksessa ainakin luki when confgured in sli niin minimi ois 550w. Itellä käytössä Nexus Breeze case 400w silent.
Totesin että ongelman aiheuttaja ei voi ainakaan poweri olla sillä kävin ostamassa 650wattisen uuden hienon pirunkalliin turhan crossfire/sli powerin joka makso miljoonan