Onko tuosta näyttiksestä mihinkään? tuli tommonen just hommattua ja kone on AMD Duron 1800 ja keskusmuistia 896 SDRAM
Onhan tuo ihan ok tuohon muuhun kokoonpanoon nähden...9600 PRO olisi ehkä vielä ollut ok, mutta paremmat jo sitten liian tehokkaita...eli lyhyesti-OK...
en ole laitevaatimuksia siitä nähnyt (itsellä ps2:lla..) mutta kyllä sen pitäisi toimia, ehkä ei aivan parhailla herkuilla, kun muistiakaan ei ole kuin se 768mt. mutta kyllähän se menee.
mä suosittelen et pistät vielä uusimmat omega arjurit niin saat vähä lisää tehoo irti.. mullaki on sama näyttis tuntuu muuten et ei näyttiksestä oo mihinkään usko pois..
http://www.omegadrivers.net Omegat ovat modattuja Catalystejä ja niillä saavutetaan hieman parempi kuvanlaatu ja nopeus verrattuna Catalysteihin, sekä joillain tietyillä korteilla (esim 9800SE) voidaan saada huomattava nopeusero verrattuna virallisiin ajureihin.
http://news.softpedia.com/news/GTA-San-Andreas-system-requirements-1586.shtml "For a smooth gaming experience, Rockstar recommends a Pentium 4 or AMD Athlon XP, 384 MB RAM and a 128 MB graphics card. An Audigy2 soundblaster and a gamepad are also recommended."
Itellä on 9600xt 128mb ja kyllä ne pelit vielä pyörii noilla omega-ajureilla. Voin sanoa joitain uusimpia pelejä mitkä pyörii tolla esim. Quake 4, COD2, GTA:SA, Sniper Elite, Black & White 2 ja multa löytyy rammia vaan 512mb
Mulla tiltaa kone kesken pelaamisen noilla omega ajureilla, mulla on 2.6.75a. Loppuisikohan tilttaaminen vanhemmilla ajureilla?
en tiedä mutta jos tehot ei riitä niin kannattaa kellottaa korttia, on helppoa ja tolla kortilla tulee vissiin vielä aika paljon hyötyä siitä kellotuksesta.
9600: 325 / 400 9600 Pro: 400 / 600 9600 XT: 500 / 600 Ainut ero on kellotaajuus Tosin aika hyvin jo on jos perus-9600:n coren saa kellotettua XT:n lukemiin, +175mhz, Pro:ksi ehkä ennemmin taipuu... muistit ainakin oman kokemuksen mukaan kellottuu aika helposti korteissa, coren takiahan nuo kortit joksikin malliks leimataan... kai
radeon 9800pro vai geforce 6800LE suuri valinta kysymys kumpi kannattaa ostaa tähän kokoonpanoon?? amd athlon mp 1800+ 256 DDR400 250W poweri
Jos josatin vielä saat 9800pro:n sadan euron pintaan, osta sellainen, vaatii vähemään virtaa kuin tuo 6800le ja joka tapauksessa prosessori tulee olemaan pullonkaula. Hyvällä tuurilla saat prosentin pari lisää tehoa noita kortteja vaihtamalla ja joudut maksamaan 70e enemmän 6800le:stä. Muistia lisää jos pelailla aiot, vähintään 256mt.
jos ostat 9800pro, jota en suosittele, mä oon LE:n kannalla, niin kato et on 256bit muistiväylä, palit ainakin semmonen merkki et niil on myös semmosii mallei mis on VAAN 128bit.