Elikkäs Ongelmana on että Ati Radeon Club 3D 9600Xt läimäyttää näytölle sellasia virheitä ja niitä on paljon.. Ne ovat kuin Pikseli rykelmä mustan ja punasen värisii (joskus kellertävii) jonoja jotka värähtelee aina välillä Windows Tilassa. Pelien aikana tätä Ongelmaa ei ole tullu vastaan Eikä Linux käytössä (Mandrake 10.1, Fedora Core 3) Ongelma on Pahimmillaan Windowsin kirjautumisen yhteydessä.. jolloin alkuun tulee oikein kunnolla näitä. joskus enemmän joskus vähemmän. ja välillä sillo tällö.. En uskoisi että vikana voisi olla Windowsini (Windows Xp), kun olen kokeillu sitä myös kaverin koneessa ja Samat ongelmat säilyivät silloinkii.. Olen ladannut myös uusimmat ajurit ja ei siintäkään apua löytyny. Kortti on kyllä tukevasti emossa kiinni. Olisi kiva tietää mistä tämä johtuu enenkö lähden takuun turvin korttia vaihtamaan.. jos jollaan muulla on tälläsii ongelmii ja tai jos joku tietää asiasta mitää kaikki vinkit ovat tervetulleita
Yleensä noi häröilyt johtuu enemmän tai vähemmän viallisesta kortista,joten suosittelen takuuseen laittoa jos/kun takuuta vielä on.Itsekseen noi viat ei poistu.Lämmöistä ei johdu koska pelattaessa toimii täysin.Itse olen yhden Ati 8500 aikoinani takuuvaihtona vaihtanut kun teki tuota samaa.